חזיר מת. תמונת ארכיון. צילום: דובורת איחוד הצלה כרמל

אחרי שבועיים – אחה”צ נלכדה חזירה וגוריה ברחוב עקיבא

שבועיים לאחר שהונחה מלכודת על ידי רשות הטבע והגנים בשיתוף עיריית חיפה, אחה"צ (רביעי) נלכדה חזירה וגוריה ברחוב עקיבא. 

שבועיים לאחר שהונחה מלכודת על ידי רשות הטבע והגנים בשיתוף עיריית חיפה, אחה”צ (רביעי) נלכדה חזירה וגוריה ברחוב עקיבא.

פעילות העירייה באה לאחר אין ספור תלונות של תושבים שפנו לחבר מועצת העיר אריה בליטנטל המתגורר ברחוב, והוא דחף לטיפול, כאשר לנושא נדרשה גם ראש העיר עינת קליש ומנכ”ל העירייה ניר מריאש.

כאמור, לפני שבועיים הונחה המלכודת בשיחים שברחוב עקיבא 39, ולאורך הימים היא הייתה במעקב תמידי. אחה”צ התקבלה האינדקציה על לכידתה של החזירה וגוריה, ובמשך כחמש שעות עד סמוך לשעה תשע בערב, עמל איש רט”ג על סיום הטיפול, כאשר אנשי השיטור העירוני מאבטחים את האזור ומונעים גישה מחשש להפרעה לפעולות איש המקצוע.

כאן המקום לציין כי במהלך הימים האחרונים העלו גורמים שונים בעיר תמונות לאחר המתת חזירים, והצליחו ליצור רעש של אנשי אופוזיציה, ביניהם כאלו שמנעו את העברת התקציב לטיפול במפגע של חזירי הבר בשטח העירוני.

בשל מניעת התקציב, פנתה ראש העיר כדי לקבל חוות דעת משפטית – חיצונית, שהבהירה כי חברי המועצה שמנעו את התקציב לטיפול בחזירי הבר, עשויים להיות אחראיים ולשאת אישית בנזקים שייגרמו לתושבי העיר.

כאן המקום לציין כי בקרב התושבים ברחוב עקיבא והסביבה, התלוננו אין ספור פעמים על נזקים שיוצרים חזירי הבר לרבות פחד של תושבים ובכלל זה נשים וילדים מלהכנס לבניין מגוריהם, מה שהביא את העירייה לפעול בנושא.

הערב, אמרו תושבים ברחוב לאתר 970, כי הם שמחים בלכידת החזירים, ומודים לרב בליטנטל ולראש העיר על פועלם.

 

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן