מצלמות אבטחה בקריית אליעזר. צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

העירייה הציבה מצלמות אבטחה חכמות בקריית אליעזר

עיריית חיפה החלה בהתקנת מצלמות אבטחה בסביבת מבני המגורים החדשים שברחוב מייק בראנט ולאורך טיילת השכונה

במסגרת מדיניות עיריית חיפה, בהובלת ראש העיר, לחיזוק תחושת הביטחון האישי בקרב התושבים ועל פי בקשת תושבי שכונת קריית אליעזר, החלה העירייה בימים האחרונים בהתקנת מצלמות אבטחה חדשות בסביבת מבני המגורים החדשים שברחוב מייק בראנט בקריית אליעזר (במקום בו היה קיים בעבר האצטדיון העירוני) ולאורך הטיילת.

המצלמות החדשות, המחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה, מצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על פעילויות חריגות. במקרים בהם מזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יכול המוקדן להזעיק על פי הצורך את גורמי האכיפה העירוניים או המשטרה. הצילומים שייקלטו במצלמות יישמרו ויועברו לידי המשטרה לצרכי חקירה.

כמו כן, המצלמות מלוות במערכת כריזה המופעלת מרחוק, יחד עם מערכת שליטה ובקרה חדשה, שמטרתה להציף למוקדן את ההתרעות ממערכת האנליטיקה לסגירת מעגל מהירה בין הזיהוי במצלמה להגעת צוותי הסיור והאכיפה של עיריית חיפה.

מצלמות אלו מצטרפות למערך המצלמות הקיים, הכולל מאות מצלמות אבטחה הפרוסות ברחבי העיר ויחד יוצרות רצף תיעודי.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה: ״אגף הביטחון של עיריית חיפה ממשיך בהצבת מצלמות במקומות פעילות ובילוי ברחבי העיר, תוך היוועצות עם המשטרה ובהתאם למדיניות אותה קבעה הנהלת העירייה. המצלמות החדשות שהוצבו בסביבת מבני המגורים החדשים משלימות רצף תיעודי וללא ספק יביאו לשיפור משמעותי בתחושת הביטחון האישי בקרב התושבים”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן