האירוע ברחוב גאולה. צילום: 970

שני ניסיונות דקירה הלילה ברחוב גאולה וחרמון

שני ניסיונות דקירה הלילה (חמישי) בשני אירועים ברחוב גאולה וברחוב חרמון. באחד המקרים הצליחה המשטרה לתפוס את האיש.

מה יהיה עם הפשע ברחובות השכונה החרדית בהדר? שני מקרי ניסיון דקירה אירעו הלילה (חמישי), ולמרבה הנס הם נגמרו בלא פציעתו של איש. המקרה הראשון אירע ברחוב גאולה סמוך לשעה 23:30, כאשר בעל חנות חרדי שיצא מחנותו, נתקל במסומם ששלף סכין וניסה לדקור אותו. מספר אברכים שהיו במקום החלו לרדוף אחר האיש תוך שהם מזעיקים את המשטרה, אלא שבינתיים הוא ברח למדגרות בן זכאי, ושם אבדו עקבותיו.

אל המקום הוזעקו מספר ניידות משטרה שהגיעו וניסו לחפש אחר הדוקר אולם לא הצליחו לאתרו. במהלך החיפושים אותרו שני נרקומנים שנבדקו ונשלל החשד כי הם קשורים לאירוע.

במקביל לאירוע זה, התרחש אירוע נוסף ברחוב חרמון, גם שם אדם ככל הנראה שהיה בהשפעת סמים, שלף חפץ ארוך וחד וניסה לדקור עוברים ושבים. עם הגעת השוטרים הוא נעצר, כשלטענת עוברים ושבים, אחד השוטרים אף ספג מכה מאותו חשוד.

תושבים שנכחו בשני המקרים שבו והביעו את הכאב אודות ההידרדרות המסוכנת ברחובות השכונה החרדית, וקראו למשטרה לנהוג באפס סובלנות כלפי תופעת הסמים שחלחלה אל שכונתנו.

לאתר 970 נודע כי בכוונת נציגי הציבור החרדי בעירייה, להכנס לעובי הקורה ולבדוק עם בכירי המשטרה כיצד ניתן לשים סוף לתופעה שגורמת לאיבוד הביטחון האישי של התושבים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן