הרב הוניגסברג אצל מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל

מנהל חדש לת”ת ‘תורת אמת’ החל מהשנה הבאה

עם יציאתו לגמלאות של המנהל הנוכחי בתלמוד תורה, בשנה הבאה יכנס הרב שניאור הוניגסברג, לתפקידו החדש כמנהל תלמוד תורה 'תורת אמת'.

אחרי שנים רבות שבהן הרב שמעון זאב קלפהולץ מנהל את ת”ת ‘תורת אמת’, כשלפניו ניהל זאת הרב קנר זצ”ל, הנה הבוקר (שני) אנו מפרסמים לראשונה באתר 970, כי אתמול (ראשון) התקבלה החלטה על זהותו של מנהל חדש לתלמוד תורה, וזאת לאור יציאתו לגמלאות של הרב קלפהולץ.

המדובר ברב שניאור הוניגסברג, שבעבר שימש כמגיד שיעור בישיבת ‘משכן יעקב’, ובשמונה השנים האחרונות, הינו מחנך מן המניין בתלמוד תורה ‘זכרון מאיר’. בשנים האחרונות הוא משמש במקביל לתפקידו כמחנך, גם כמנהל את מרכזי הנוער החרדי בעיריית חיפה, ושמו הולך לפניו.

הרב הוניגסברג, בן 34, בוגר ישיבת קרית מלך, הינו תלמיד של הרב שמואל יעקב בורנשטיין זצ”ל, והוא מגיע ממשפחה שעוסקת שנים רבות בחינוך.

עם היוודע דבר ההחלטה לתת לו את הניהול של התלמוד תורה, שוחחו איתו בני משפחה וחבריו, להם אמר כי הוא שואף להחזיר את התלמוד תורה לשנים היפות שלו שהמשפחות הטובות שמעונינים בחינוך טוב מכיל ואוהב בלי לוותר על רמה גבוהה בכל המקצועות, בסייעתא דשמיא עם ליווי של רבני הקהילה בראשות הרב במברגר שליט”א.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן