“בגלל שהזמנת משטרה אתה תשלם 20 אלף שקל”

"על זה שהמשטרה היתה אתה חייב לנו עכשיו 20,000 ש"ח": כך אמרו 2 תושבי חיפה לבעלת בית קפה ברחוב מסדה בשכונת הדר, לאחר שהתבקשו להתפנות ממנה לצורך סגירת המקום: שוטרי תחנת חיפה עצרו אתמול את החשודים.

המשטרה פתחה בחקירה אתמול (ראשון), עם קבלת דיווח מבעל בית קפה ברחוב מסדה בשכונת הדר, לאחר שדיווח על מספר אנשים שיושבים במסעדה, משמיעים מוסיקה ושותים אלכוהול ומסרבים להתפנות מהמקום על אף הפצרותיה של עובדת המסעדה שביקשה לסגור את המקום.

בתוך כך, לאחר שהחשודים שמעו שבעלת המקום הזמינה משטרה, הם פנו אליה ולאדם נוסף שהיה עמה במקום ואמרו לו כי “על זה שהמשטרה היתה עכשיו הוא חייב להם 20,000” תוך שציינו בפניו כי עכשיו הנושא בטיפול שלהם ושל משפחת פשע מוכרת.

“זו השכונה שלהם וכולם משלמים”, כך אמרו לבעל המקום תוך שהם דוחפים אותו ותוקפים אותו באגרופים ומשליכים כסאות, שולחנות וכוס זכוכית והוא נפצע ונזקק לטיפול רפואי. בתוך כך, עם הגעתם של שוטרי תחנת חיפה למקום השוטרים עצרו את שני החשודים, תושבי חיפה המתגוררים ברחוב הרצליה בעיר. השניים בני 28, ו-29 הובאו בפני שופט שהאריך להם את מעצרם.

במהלך הדיון בהארכת מעצרם טען עורך דינו של אחד החשודים כי התייחסו אל החשוד לא יפה על רקע גזעני על כך שהוא ערבי, וכי מי שהותקף זה דווקא הוא וחברו.

שופט בית משפט השלום אחסן חלבי קבע כי מתקיים חשד סביר שקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו, וכי ישנן נסיבות מעצר של מסוכנות וכן חשש לשיבוש הליכי חקירה, ועל כן לא ניתן לשחררו ממעצר. השופט קבע כי החשוד יישאר במעצר עד ליום שלישי בשעה 11 לשם השלמת פעולות הנדרשות.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן