תמונת אילוסטרציה. צילום: לדעת

חשד: גרמה למותו של בן 97 שאושפז ברמב”ם

תושבת חיפה בת 33 נעצרה אתמול אחה"צ בחשד כי גרמה למותו של קשיש בן 97 שאושפז לפני השבוע ברמב"ם. על פי החשד ניתקה את מכשיר ההנשמה ובחלוף 40 דקות נקבע מותו.

משטרת חיפה עצרה אישה תושבת העיר בת 33, בחשד כי גרמה למותו של אדם קשיש בן 97, עימו היה לה קשר מזה מספר שנים. על פי החשד, הקשיש שאושפז באמצע השבוע באחת המחלקות ברמב”ם, היה מחובר למכשיר הנשמה ועל פי החשד אותה אישה היא שניתקה זאת ממנו.

עם הגעת האחיות למיטתו הן החלו בפעולות החייאה שנמשכו על פי פרוטקול החייאה כ-40 דקות, אולם בסופן נאלצו לקבוע את מותו. בשל החשד לפלילים למקום זומנה המשטרה ולאחר פעולות חקירה שונות הוחלט לבקש צו בהול מבית המשפט כדי לעצור את החשודה.

אתמול (חמישי) אחה”צ נעצרה האישה בחשד למעורבות בגרימת מותו של הקרבן, והבוקר (שישי) היא הובאה להארכת מעצרה בבית משפט השלום בעיר, שם נחשף בית המשפט לפרטי החקירה ולחשדות החמורים כלפי אותה אישה.

לבקשת פרקליטה של החשודה, הוחלט לאסור את פרסום שמה בשלב זה, כמו גם את שמו של הקשיש שמצא את מותו. בית המשפט האריך את מעצרה בחמישה ימים, כשבמהלכן יבצעו מספר פעולות חקירה נוספות שרלוונטיות לתיק.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן