צוות היס"מ ברחוב גאולה היום בצהרים. צילום: באדיבות המצלם

המשטרה פשטה על נקודות הפשיעה ברחוב גאולה

המשטרה פשטה על נקודת סמים ברחוב גאולה, כחלק ממהלך כולל למגר את הפשע ברחוב ובשכונה החרדית בכלל.

השינוי מורגש בשטח! בהוראתו של מפקד תחנת חיפה, סנ”צ חיים אזרד, מתבצעת בימים האחרונים פעילות גלויה וסמויה של המשטרה, במטרה למגר את הפשע מרחוב גאולה ומהשכונה החרדית בהדר.

במהלך הימים האחרונים הגיעו תושבים ברחוב לתחנת המשטרה והתלוננו על מקרי פשיעה, דבר שהביא את מפקד התחנה להורות על פעילות מיוחדת. למעשה, מזה מספר ימים שברחוב פועלת המשטרה, והבוקר אף ביקשה צו מבית משפט בכדי לפשוט על נקודות שלכאורה בהן מתבצעת פעילות של סמים.

בשעות הצהרים בוצעה פשיטה על אחת הדירות ברחוב גאולה, כאשר אל המקום גם הגיע צוות יס”מ להיערכות מחשש לאלימות מצד העבריינים. במהלך הפשיטה על אחת הדירות, התגלה סמים והמשטרה עצרה את הנוכחים.

תושבים ברחוב ידעו לספר לאתר 970, כי מרגישים שהמשטרה החליטה לטפל בנושא. ד’, תושב רחוב גאולה מספר: “במוצאי שבת בשעות הקטנות של הלילה ראיתי אדם חשוד שמסתובב בין הבניינים, הזעקתי את המשטרה ובתוך 3 דקות כבר הייתה ניידת שבדקה את החשוד”.

א’ מספר: “היום (שני) בצהרים, ניתן היה לראות כאן ניידת שעיכבה בתחילת רחוב גאולה כמה נרקומנים שהסתובבו פה. זה ברור לי שזה לא מספיק וצריכים למגר את התופעה הזו בכלל, אבל זה כבר שינוי מבורך”.

פעילות זו של המשטרה מצטרפת גם למעצרו של הגנב מבית הכנסת ‘תפארת ישראל’ שנעצר אתמול על ידי צוות בילוש, והובא היום להארכת מעצר.

לאתר 970 נודע כי בכוונת המשטרה להמשיך בפעולות נוספות במהלך הימים הקרובים, כאשר פעילות המשטרה תיהיה גם נגד משכירי הדירות לאותם גורמים עבריינים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן