שוטרים בסמוך לאולם בית המשפט. תמונת ארכיון. צילום: לדעת

בית המשפט האריך מעצר לעצורים אתמול ברחוב גאולה

שופטת בית המשפט בעיר, האריכה את מעצרם של שני חשודים שנעצרו אתמול בצהרים בפשיטת המשטרה על אחת הדירות ברחוב גאולה. מעצרם הוארך ביומיים.

המלחמה בפשיעה ברחוב גאולה: בית משפט השלום בעיר, האריך לפני זמן קצר את מעצרם של שני החשודים שנעצרו אתמול בדירה ברחוב גאולה, כאשר החשד נגדם החזקת סמים ורכוש גנוב.

אל בית המשפט הובא שני העצורים, כשעורך דינה של החשודה, טען כי היא כלל לא שייכת לדירה, אלא וכי אין לה שום קשר לסמים שנתפסו בדירה. לדבריו, מעצרו של החשוד האחר והזיקה שלו היא משמעותית יותר. לדבריו החשודה לא ידעה מה יש או אין בדירה, וכי בסך הכל מדובר בחשודה שהוא איפשר לה להיות בדירתו מספר ימים.

השופטת לא התרשמה מעמדה זו ובהחלטתה קבעה כי החשודה עצורה בחשד לביצוע עבירת סמים, וקיים יסוד סביר לחשד שהיא הייתה מעורבת בביצוע העבירות שמיוחסות לה. עוד קבעה השופטת כי נגד החשודה קיימת עילת מעצר סטטוטרית של מסוכנות לשלום הציבור, שמתעצמת נוכח עברה הפלילי בעבירות סמים. לסיכום קבעה השופטת כי לא ניתן להשיג מטרות מעצר בתנאים פחות ממעצר והוחלט על הארכת המעצר עד ליום חמישי.

בנוגע לחשוד ששוכר את הדירה, השופטת המליצה לסניגורו של החשוד לקבל את המלצתה על הארכת מעצר דומה עד ליום חמישי, כשהיא קובעת בהחלטתה כי החשוד היה מעורב בביצוע העבירה של החזקת סמים מסוכנים שלא לצריכה עצמית, וכי קיימת עילת מעצר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן