בית משפט. תמונת אילוסטרציה. צילום: לדעת

המשטרה ביקשה הארכת מעצר – השופט שחרר

העצורים מרחוב גאולה שנעצרו שלשום (שלישי) שוחררו היום על ידי שופט, למרות בקשת המשטרה להמשך הארכת מעצרם. בצהרים כבר ניצפתה המשוחררת כשהיא שוב בקשר.

המשטרה החליטה לנהל מלחמת חורמה בפעילות הסמים ברחוב גאולה, שלשום (שלישי) עצרה שניים שבדירתם התגלו סמים, אולם היום שופט בית משפט השלום בחיפה החליט לשחרר את השניים.

במהלך הדיון הגיש נציג המשטרה דו”ח סודי לשופט, כשהוא מבקש להמשיך את הארכת המעצר. מולו עורך דינה אמר כי אין אינדיקציה שמדובר בסם מסוכן, והוסיף כי בדיון הקודם הוא שמע את החשוד האחר צועק שזה שלו ולמה עצרו אותה, כך שכלל לא ברור לו למה עצרו גם אותה, אם החומר שנתפס שייך לעצור שהוא שוכר את הדירה. עורך דינה אף הצביע על בני משפחתה ואמר: קרובי משפחתה יכולים לקחת אותה.

השופט אחסאן חלבי קבע כי מכיוון שלא חלה התקדמות מאז הדיון האחרון שמשליך על הקשר שבין החשודה לבין הסמים שנתפסו, וככל ולא חלה התחזקות בעוצמת החשד הסביר, אין מקום להורות על המשך מעצרה, והורה למשטרה לשחררה בערבות כספית ובתנאי נוסף של אי יצירת קשר עם אף אדם אחר בנוגע לחקירה זו למשך עשרה ימים.

זמן קצר לאחר מכן הגיע אל מול אותו שופט החשוד הנוסף, וכמו בהחלטתה של החשודה, גם במקרה הזה קבע השופט כי בחינת החשד הסביר ועצמתו וכן עילת המעצר ועוצמתה ומשלא חלה התקדמות שמשליך על עוצמת החשד הסביר, הוא מורה על שחרורו באותם תנאים דומים לאלו ששוחררה החשודה הראשונה.

כאן נותר רק לתהות כלפי מי ניתן להפנות את החשד למציאתם של הסמים המסוכנים בבית שבו שהו שניהם, ובהתחשב לכל המידע שבגינו הגיעה המשטרה אל אותה דירה, ביצעה את החיפוש ומצאה את החומר.

יצויין כי בשעות אחר הצהרים מספר אברכים פנו לאתר 970 וסיפרו כי אותה חשודה נצפתה בתחילת רחוב גאולה, כשהיא בקשר עם אותם אנשים שמתעסקים בסמים.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן