שמשון עידו. צילום: 970

הביריונות בכבישי חיפה: יו”ר סיעת הליכוד הותקף

יו"ר סיעת הליכוד בעירייה, חבר מועצת העיר שמשון עידו, הותקף בסמוך לחוף הים על ידי נהג רכב. אתמול סגן נשיאת בית משפט השלום האריך את מעצרו עד למחר (שני).

יו”ר סיעת הליכוד שמשון עידו הותקף על ידי נהג ונבחל בפניו. המקרה המדובר אירע אתמול (שבת) כאשר שמשון עידו נסע ברכבו בסמוך לתחנת דלק, ועל פי תיעוד סרטונים ממצלמות אבטחה שהגיעו לידי המשטרה אפשר לראות תנועת יד של התוקף כלפי עידו, שכתוצאה מכך נחבל בשפתיו.

מהחקירה עולה כי החשוד כעס על עידו לאחר שבלם עם רכבו, אז יצא החשוד מרכבו כשהוא משאיר את הרכב באמצע הכביש וצועד במהירות לקרבן.

בבית המשפט הודיע נציג המשטרה כי החקירה נמצאת בתחילת הוכי מדובר באירוע של אלימות בכביש, כאשר במקרה הנוכחי מדובר במותקף בן 67 ולכן הוחלט לשנות את סעיף התקיפה לתקיפת קשיש הגורמת חבלה. עם זאת הבהיר נציג המשטרה כי ייתכן וסעיף תקיפת עובד ציבור יוחלף, בשל העובדה שהעבירה נעשתה שלא בידיעה כי מדובר בעובד ציבור. עוד עלה במהלך הדיון בבית המשפט שלחשוד ישנו עבר פלילי עם ריצוי של שנות מאסר בכלא בשל עבירות נשק ועבירות אחרות.

בעקבות חקירה מהירה של המשטרה, אותרה בעלת הרכב שהינה חמותו של החשוד ומשם הדרך למעצר החשוד הייתה קצרה. במהלך חקירתו מסגר גרסתו בה סיפר שהגיע לחוף הים וניגש לרכבו של עידו, כאשר הוא לא יודע מיהו. לדבריו הוא פתח את הדגלת ושאל מדוע נסע בצורה רשלנית, אולם הבהיר בחקירה כי לא תקף אותו. נציג המשטרה ביקש להאריך מעצרו כדי למצות את החקירה עד תומה. סגן נשיאת בית המשפט החליט כי לאחר שראה את הסרטון המתעד את האירוע, נחה דעתו לקיומו של חשד סביר, וכי האירוע מקים לדעתו עילת מעצר בדמות מסוכנות על רקע עברו הפלילי של החשוד, לצד החשד הסביר לשיבוש הליכי חקירה.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן