רכב טיוטה. תמונת אילוסטרציה. צילום: לדעת

כנופיית הגנבים שפועלת תוך 8 דקות ונזק של אלפים

8 דקות לקח לגנבים להשבית רכבים ולגרום לנזק של אלפים. כנופיית גנבי ממיר קטליטי שבה לפעול בחיפה.

כנופיית גנבים הגונבת ממיר קטליטי מרכבי טיוטה, פועלת בימים האחרונים בחיפה, ובכלל זה בשכונה החרדית בהדר. מתיעוד שהגיע לידי אתר 970, נראית הכנופייה המונה שלושה גנבים, כשהיא מגיעה לאחר השעה שלוש בלילה אל רכב מסוג טיוטה של חרדי תושב הדר, ובתוך שמונה דקות מבצעת את פעולת הגניבה ומסתלקת מהמקום כשהיא מותירה נזק של אלפי שקלים לבעל הרכב.

האירוע המדובר אירע בליל לג’ בעומר, ולמרות השעה המאוחרת ברחוב הסתובבו אנשים שיצאו וחזרו ממירון. הרכב מסוג סיטרואן שבו ישבו הגנבים, הגיע אל המקום כשלכאורה היה בידי היושבים בו את המידע המקדים שבמקום יש רכב מסוג טיוטה.

מהתיעוד שיש בידי ארגון ‘השומרים’ נראה כי שני גנבים יורדים מהרכב בו הגיעו, כשהשלישי (הנהג) יושב ברכב הממונע בצמוד לרכב שבו מטפלים הגנבים. בשלב מסויים נראה אחד הגנבים נכנס פנימה אל הבניין של בעל הרכב, ככל הנראה לוודא כי אין תנועה מצד בעלי הבניין. בכל אותן דקות אחד הגנבים מרים את הרכב ומבצע את הגניבה בפועל, כשבסיום עולים השניים אל רכבם ומסתלקים עם השלל בידיהם.

המדובר ברכיב שעלותו היא אלפי שקלים, וכי מדובר בנזק לא קטן. בעל הרכב ששוחח עם 970, סיפר כי רק באחרונה רכש את הרכב, וביום שלישי בבוקר כשהגיע להניע אותו הוא הבחין שהרכב לא מניע ולא הבין את הבעיה. רק מאוחר יותר הוברר לו כי נפל גם הוא קרבן לגניבת ממיר קטליטי.

יצויין כי לפני שנתיים הייתה מכה דומה במספר רכבי טיוטה כאן בשכונה וכעת קיים חשש אצל מחזיקים ברכבים מסוג טיוטה כי שוב יהיו מי שינסו לפגוע ברכבם כשהם חומדים את אותו ממיר, שעלות תיקון הנזק עומד על קרוב ל-5,000 שקלים.

בארגון השומרים, פונים אל הציבור ומבקשים לגלות עירנות ולהתלונן במשטרה אם נתקלים בתנועה חשודה של אנשים או רכבים המסתובבים בשכונה, כאשר במקרה הנוכחי, ידוע על רכב מסוג סיטרואן לבן שביצע את הגניבה.

כמו כן מבקשים בארגון השומרים כי אם ידועים מקרים נוספים על רכבים שנגנב מהם באחרונה ממיר קטליטי, שיפנו לאימייל: s0527175419@gmail.com 

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן