אוטובוס אגד. תמונת אילוסטרציה.

הנוסעים לחיפה נדהמו: אחרי 4 שעות פקק – הפסקה

נהג שהיה בדרכו מבית שמש לחיפה הודיע לנוסעים החרדים אחרי 4 שעות: עכשיו הפסקה. הנוסעים התחננו בשל השעה המאוחרת, אך לא הועיל. רק התערבות בכירים הביאה להמשך הנסיעה.

את הנסיעה הזו – ערב חג השבועות, לא ישכחו הנוסעים מבית שמש לחיפה שעלו על קו 978 היום (חמישי) בשעה 2 בצהרים. אם מחשבתם הייתה שסביב 4-5 אחה”צ הם יגיעו לחיפה, הנה גם בשעה זו הם עדיין אינם בחיפה.

מספר תלונות שהגיעו אל אתר 970, סיפרו כי לאורך הדרך היו פקקי ענק שהביאו להתארכות הנסיעה, אולם מה שהפתיע אותם יותר, שסמוך לשעה 6, נכנס הנהג לתחנת דלק לצורך הפסקה.

הנוסעים הרבים שהיו על האוטובוס התחננו לנהג שימשיך בנסיעתו, שאם לא כן הם לא יספיקו להגיע לחג לחיפה, אולם הנהג בשלו. למי מהנוסעים הוא הסביר שלאחר 4 שעות נסיעה הוא צריך מנוחה, ובשל כך החליט לעצור בצד.

בעקבות התלונות שהגיעו אלינו, פנינו לסגן שר התחבורה אורי מקלב, שפנה לבכירים באגד ואלו הפעילו את השפעתם על הנהג להמשיך בנסיעתו. הערכה היא כי לקראת השעה 7, יגיעו הנוסעים לחיפה שזה זמן ממש גבולי לפני התקדש החג.

תוגבת חברת אגד: בבדיקה מול הנהג התברר כי הוא יצא מבית שמש בשעה 14:00 ובכביש היו פקקי תנועה חריגים. לאחר קצת יותר מ 4 שעות נהיגה רצופות ובהתאם לתקנה 168 כאשר הוא היה אחרי צומת השומרים עשה הפסקה של בערך רבע שעה להתרעננות בתחנת דלק. עוד הוסיף הנהג, כי גם הנוסעים ניגשו לשירותים. הנהג ציין כי סיים את הנסיעה בשעה 19:00. כניסת החג בחיפה היתה בשעה 7:09 והשקיעה ב-7:41. ראוי לציין, כי בימים שלפני החג פנו רבנים לציבור לצאת לנסיעות בעוד זמן בגלל עומסים צפויים בדרכים.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן