החוף השקט. צילום: 970

בעקבות הפרסום; קליש הורתה לשלם והחוף יישאר פתוח

בעקבות הפרסום באתר 970, ראש העיר הופתעה מאי התשלום לחוף השקט והורתה לשלם במיידית. בעקבות כך, הוסר האיום בסגירת החוף ביום חמישי.

בעקבות הפרסום כאן באתר 970 היום (שני) בצהרים, אודות החלטת הנהלת החוף השקט לסגור את החוף מיום חמישי באם לא תשלם העירייה את החוב, הביאה את ראש העיר קליש להתערב ולהורות על תשלום מיידי.

כזכור, בצהרים פרסמנו כי מפעילי החוף השקט שלחו היום מכתב מעורך דין ובו דרישת תשלום שמעוכב על ידי העירייה, כאשר במכתבם הובהר כי הם נותנים זמן תשלום עד ליום רביעי -סוף החודש הלועזי, ובאם לא יתקבל התשלום, החוף יסגר עד להודעה חדשה.

עוד קודם פרסום הידיעה פנינו לקבלת תגובה מהעירייה אולם זו לא ה קבלה וכשפנינו אל ראש העיר קליש, הוברר לנו כי היא למדה לראשונה על הדבר מהפרסום באתרנו.

בתגובה הורתה ראש העיר להעביר את התשלומים במיידית למפעילי החוף. בתגובה לאתר 970, אמרה ראש העיר ד”ר עינת קליש כי עם היוודע דבר עיכוב התשלומים הנחיתי להעביר את הכספים לחברה המפעילה את החוף השקט. עבורי זאת הייתה הפתעה מוחלטת לשמוע על הלנת השכר הזו, במיידית הוצאתי הנחיה ברורה להעביר את התשלום המגיע להם, בטח כאשר אין שום סיבה שאמורה לגרום לעיכוב זה. למיטב ידיעתי עם הנחייתי, הועבר התשלום המדובר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן