תיאטרון חיפה. צילום: 970

“אור גדול” בתיאטרון חיפה

מאות נשים תושבות חיפה והאזור כבר הבטיחו את מקומן באירוע המרגש "אור גדול" שיתקיים ביום ראשון כ"ט סיון תשפ"ג 18.6.23 בתיאטרון חיפה.

מאות נשים תושבות חיפה והאזור כבר הבטיחו את מקומן באירוע המרגש “אור גדול” שיתקיים ביום ראשון כ”ט סיון תשפ”ג 18.6.23 בתיאטרון חיפה.

המופע המיוחד בהשתתפותן של האומנית יובל דיין ולהקתה במופע מלא, והרבנית ימימה מזרחי אשר תרתק את הקהל בהרצאה סוחפת תחת המסר החופש לגדול.

האירוע נערך ביוזמת “המועצה הדתית חיפה” בהשתתפות אורח הכבוד השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי ובהשתתפות הרב משה דגן ראש המועצה הדתית חיפה.

האירוע יתחיל בשעה 20:30 כרטיסים אחרונים ניתן להשיג בקופות התאטרון 04-8600500 (שלוחה 1) או באתר www.ht1.co.il עלות כרטיס 50 ₪ במקום 160 ₪ בסבסוד המועצה הדתית וביום האירוע בעלות של 70 ₪ על בסיס מקום פנוי בלבד

הרב משה דגן ראש המועצה הדתית אומר: “אנו רואים חשיבות עליונה באירועים מסוג זה. לא לחינם כתוב כי “שערי נגינה קרובים לשערי תורה” השירה הטהורה וקירוב הלבבות בין המשתתפים מביאה לשמחה יהודית, אמיתית.

דווקא בימים אלו, זוהי הזדמנות מצוינת להנעים את הזמן דרך מוזיקה מרגשת ותכנים יהודיים אמתיים, אני מאמין כי קולות המנגינה היהודית ש’ירעידו’ את תיאטרון חיפה ישאירו את חותמם לאורך זמן”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן