תחנת משטרת חיפה. צילום: 970

הערבי שתקף את החרדי – בעל רקע אלים ונעצר בעבר

הערבי שתקף אתמול את החרדי בסמוך לכניסה סטלה מריס, הוא בעל רקע אלים ובעבר נעצר. באחד המקרים אף הוגש נגדו כתב אישום.

המשטרה עכבה לחקירה היום (שישי) תושב חיפה שעל פי החשד תקף אתמול חרדי סמוך לכנסיה בעיר. המשטרה פתחה בחקירה אתמול, עם קבלת סרטון שהתפרסם במדיה החברתית, בו נראה ערבי תוקף חרדי סמוך לכנסיה ברחוב סטלה מאריס בעיר.

עם ביצוע פעולות חקירה ראשוניות וחשיפת זהותו של החשוד במעשה, תושב חיפה בן 53, עכבו שוטרי תחנת חיפה את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בתום חקירה שוחרר אותו חשוד בתנאים מגבילים, ומהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. לאתר 970 נודע כי במהלך החקירה הוא אמר לחוקרים כי באחרונה החלו להגיע חרדים למקום לאחר שסבורים כי קבור שם צדיק יהודי, והעובדה שיש שם מתפללים חרדים, זה מרגיש את האנשים.

עוד נודע לאתר 970 כי האיש שנעצר הינו בעל רקע אלים, ובעבר נעצר על ידי המשטרה בחשד לתקיפה של מאבטח בנק ברחוב הנביאים, כאשר גם אז כאשר נעצר הוא שוחרר בערבות צד ג של אלף שקלים בלבד.

אם לא די בכך, מתברר כי לחשוד היה מקרה נוסף של תקיפה שבגינה הוגש נגדו כתב אישום, זאת לאחר שתקף עובד עיריית חיפה שאחראי על פינוי אשפה, לאחר שזה הבחין בפסולת בנייה של החשוד, כשבתגובה הוא החל לגדפו, לדחוף אותו, ובשלב מסויים אף נגח בראשו. בגין אירוע זה הועמד לדין על תקיפת עובדי ציבור.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן