אורי אוזן. צילום: 970

שר בכיר בשס ל-970: אוזן יישאר – אנחנו מרוצים ממנו

בדיון שנערך ביום חמישי האחרון בשס הארצית, הוחלט כי אורי אוזן ימשיך בתפקידו. בכל הקשור במי לתמוך בראש העיר, ההחלטה תתקבל כשהתמונה תתבהר.

דיון מיוחד בשס הנוגע לבחירות לרשויות המקומיות נערך ביום חמישי האחרון, אותו כינס יו”ר המפלגה אריה דרעי ונכחו בו שרים וחברי הכנסת של שס.

במהלך הדיון עברו הנוכחים עיר אחר עיר כאשר היו ערים שהתעכבו עליהם יותר וערים שעברו במהירות. הערים שעברו במהירות, היו ערים שבהם אין בעיות או מורכבויות ושיש שביעות רצון מהנציגים המקומיים.

כזו היא העיר חיפה שעליה כמעט ולא התעכבו. בשיחה עם שר בכיר בשס הוא אומר היום לאתר 970, כי שס הארצית מרוצה מאורי אוזן, וכי הוא ימשיך בתפקידו גם לקדנציה הבאה. לדבריו, טרם הוחלט מי עוד יכנסו לרשימה. כמו כן הוחלט לדון בהמשך לגבי התמיכה לראשות העיר, שכן נכון לעתה התמונה אינה בהירה דיו כדי להכריע בסוגיה זו.

עוד החלטה שניתנה הנוגעת לעיר חיפה, היא חילוק האזורים לשרים ולח”כים, כאשר הוכרע כי החילוק יהיה בדומה לבחירות הארציות לפני כשמונה חודשים, כאשר מי שעליו הוטלה האחריות על העיר חיפה, הוא ח”כ ינון אזולאי, שאמנם גר בדרום, אך ממשיך את התפקיד של אביו, השר לשעבר דוד אזולאי ז”ל.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן