מצודת זאב. צילום: אתר לדעת

עתירה בליכוד: לאפשר למתפקדים לקבוע את הרשימה לעירייה

לא שקט בליכוד המקומי. עתירה הוגשה לבית הדין של הליכוד, שיורה על בחירות מקדימות לרשימת הליכוד למועצת העיר.

עתירה הוגשה לבית הדין של הליכוד, במטרה שיורה על בחירות מקדימות לרשימת הליכוד שתתמודד בבחירות לעירייה הקרובות.

את העתירה הגיש עו”ד אושר טאקטש שהינו חבר ליכוד מזה שנים רבות, ובעברו אף כיהן במספר תפקידים בולטים, בהם ניהל את מטה השטח במחוז בחיפה בבחירות הארציות, היה דוברו של ראש העיר נשר, כיהן כדוברה של ח”כ לשעבר נאוה בוקר מהליכוד.

עתירתו של עו”ד טאקטש, באה על רקע סעיף בחוקת הליכוד שקובע כי את רשימת הליכוד למועצת העיר יבחרו חברי מועצת הסניף, ובמקרה של חיפה מדובר ב-131 חברי מועצת סניף הליכוד המקומי. אלא שדא עקא שמזה כ-11 שנים שלא התקיימו בחירות למועצת הסניף, כשבפועל מאז אותן בחירות, נערכו שתי מערכות בחירות מוניציפליות, והנה כעת השלישית בפתח.

בשיחה עם אתר 970, מסביר עו”ד טאקטש, כי לא יכול להיות שאנחנו כליכודניקים יכולים לבחור את ראש המפלגה, את רשימת הליכוד לכנסת, אך את רשימת חברי המועצה בסניף המקומי שלנו בחיפה, איננו יכולים לבחור. “11 שנים עברו מאז נבחרו חברי מועצת הסניף. זה זמן רב. מאז ועד היום חלק מחברי המועצה נפטרו, חלק עברו למפלגות אחרות. גם בליכוד בחיפה נכנס דם חדש ונכנסו לא מעט מתפקדים חדשים. זו תחלופה רבה שמתרחשת ב-11 שנים, וכלל לא בטוח שהמועצה שנבחרה אז, מייצגת את הליכוד היום”.

“זה מצב שהוא אינו תקין. אני כליכודניק לא מרגיש זהות עם הבחירה, ולכן לא מן הנמנע כי אם הדבר לא ישתנה, אני אלך ואצביע למפלגה אחרת. לכן הדרישה שלי ושל עוד אחרים, שגם אם אין ועידת ליכוד שתביא לשינוי המועצות המקומיות שבכל סניף, שעדיין כן יוחלט שהכוח הוא בידי המתפקדים בסניף המקומי, כך שיתאפשר לנו כ-5,000 מתפקדי הליכוד בחיפה, להכריע את זהות הנציגים שיועמדו מטעם הליכוד למועצת העיר”.

פנינו ליו”ר הוועדה המוניציפלית של הליכוד צביקה ברוט אך לא הצלחנו להשיגו. פנינו גם לדוברות הליכוד, אולם טרם התקבלה תגובה לידיעה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן