800 נשים במופע “אור גדול”

800 נשים במופע "אור גדול" שערכה המועצה הדתית חיפה לרגל חגיגות 80 שנה להקמתה

כשמונה מאות נשים נטלו השבוע חלק במופע “אור גדול” שיזמה המועצה הדתית חיפה באולם תיאטרון חיפה בהדר הכרמל בסימן 80 שנה להקמת המועצה הדתית חיפה.

גב’ רחל אטדגי, מורשית החתימה במועצה הדתית, פתחה את המעמד בהצדעה לעובדות המועצה על תרומתן הנכבדה לשירותי הדת בעיר בכלל ומקוואות הטהרה בפרט והודתה לראש המועצה הדתית הרב משה דגן על העשייה הציבורית, לח”כ השר לשירותי דת ולמנכ”ל על שיתוף הפעולה הפורה.

ראש המועצה הדתית, הרב משה דגן, סקר את פעילות המועצה המציינת בימים אלו שמונים שנה להקמתה, בסימן של התחדשות בכל תחומי פעילותה, כשגולת הכותרת היא מהפכת הכשרות והשירות והודה לעובדי ורבני חיפה על העשייה המשותפת, ולראשת העיר וחברי המועצה על שתוף הפעולה. “השקענו עד כה יותר מ-4 מיליון שקלים בשיפוץ מסיבי וחידוש פני המקוואות בשכונות קריית חיים ועין הים ונמשיך בעז”ה לשדרג ולשפץ את יתר המקוואות וזאת בנוסף לסיוע בהקמת מקוואות חדשים בשכונות שעדיין אין בהם מקוואות. גם לשכת הנישואין החדשה והמפוארת שהליך בנייתה מסתיימת בימים אלו לטובת הזוגות הצעירים הבאים לרישום נישואין. המועצה הדתית תומכת בעשרות אירועים תורניים בקהילות השונות ברחבי העיר והטמענו ת”ע ונהלי עבודה מסודרים בכל המחלקות” ציין הרב דגן וגילה כי לקראת הימים הנוראים הממשמשים ובאים מתוכנן כנס נשים גדול.

ח”כ השר לשירותי דת, הרב מיכאל מלכיאלי, העלה על נס את פעלה של המועצה הדתית בחיפה והעומד בראשה, שהפכו לשם דבר במתן שירותי דת המעולים ביותר בכל הארץ ומובילים את מהפכת הכשרות והטהרה. “משרד הדתות משקיע וישקיע מיליוני שקלים בשיפוץ ובהקמת מקוואות טהרה חדשים בכל רחבי הארץ ובכלל זה בחיפה” בישר השר מלכיאלי.

דברים נרגשים על כוחן ועוצמתן של נשים השמיעה הרבנית ימימה מזרחי. את החלק האומנותי של המופע הובילה הזמרת הנודעת יובל דיין בליווי להקתה בשירי קודש שסחפו את כל המשתתפות.  המשתתפות באירוע הגדול נהנו מאוד וציינו בשביעות רצון שמזה שנים רבות לא היה בחיפה אירוע בסדר גודל כזה והודו על כך להנהלת המועצה הדתית.

 

 

 

מרחבי האתר
חדשות חיפה

חולה חצבת שהה במרכז הרפואי לין

משרד הבריאות מודיע על חולה בחצבת באזור חיפה שחזר מחו”ל ושהה במקומות הבאים: מוקד לילה לרפואה דחופה במרכז רפואי ׳לין׳, שירותי בריאות כללית בחיפה, ביום שישי 26.04.2024 בין השעות 19:00 עד 23:00.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן