גישושים לרשימה חרדית משותפת בהתמודדות לעירייה

באחרונה החלו גישושים בין גורמים שונים במפלגות החרדיות בעיר, בניסיון לייצר רשימה משותפת של כלל הגורמים החרדים בעיר, בדומה למה שהיה בעבר כאשר הוצגה חזית אחידה בשם שסג.

פרסום ראשון. גישושים ראשונים למהלך של אחדות בין הגורמים החרדים השונים בעיר, על מנת להביא לריצה משותפת של המפלגות השונות. מהמידע שהגיע לאתר 970 עולה כי החלו דיבורים בנושא בין הגורמים השונים, כשהמטרה הסופית היא לנסות ולהוציא לפועל את האחדות שהייתה בעבר בעיר, שבה רצו כל המפלגות תחת מפלגה אחת בשם ‘שס”ג’.

בשיחה עם גורמים שונים בעיר המעורים בנושא, הם אומרים כי יש שיח, זה אפילו עוד לא ברמה של פגישות שיכולים להביא ליצירה משותפת, אבל הגישוש הזה עשוי להוליד אי אלו מהלכים עד לבחירות.

אחד הגורמים הבכירים מבין שלוש המפלגות של הציבור החרדי, אמר לאתר 970: “החל דיבור מול אחת המפלגות, זה כרגע לא בצורה הרשמית, וזה דיבורים און-אוף, כשהמטרה להביא לחיבורים. “אני מאוד רוצה שיהיה משהו משותף לכולם, משהו שמאחד, ואין סיבה שבמקומי לא נוכל לעשות זאת. בקדנציה הקודמת זה לא היה שייך בגלל המשקעים שהיו על רקע זהות ראש העיר, אך כעת זה בכלל לא נמצא על השולחן והאינטרס החרדי חשוב יותר מכל דבר”.

לשאלה מדוע הוא מבקש שלא לומר זאת בשמו, אמר אותו גורם, כי הוא סבור שבעת הזאת הברכה שרויה בדבר הסמוי מן העין, ובעיקר מהחשש שיהיו מי שינסו לסנדל מהלך שכזה.

כזכור, בעבר אגו”י, דגל התורה ושס רצו במשותף ואף הצליחו להביא לתוצאה יפה כאשר מיקסמו את הפוטנציאל החרדי בעיר. כעת יש מי שסבורים שבעבודה נכונה, אפשר יהיה למקסם לא רק קולות של הציבור החרדי, אלא גם מצד קבוצות נוספות בעיר, כדוגמת הגרעין התורני.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן