יאיר לפיד. צילום: אתר לדעת

לפיד לאתר 970: ביום יומיים הקרובים אכריע במי נתמוך

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לאתר 970: ביום-יומיים הקרובים נחליט במי לתמוך. היום נפגש עם יהב, ובתחילת שבוע עם המועמד מנדי רבינוביץ.

יו”ר יש עתיד יאיר לפיד אומר לאתר 970 כי ייסגר ביום יומים הקרובים במי יש עתיד תתמוך לראשות העיר חיפה. כפי שפורסם כאן היום (חמישי) בשעות הצהרים נפגש לפיד עם יהב, ובתחילת שבוע נפגש עם מנדי רבינוביץ, מנהל הריאלי המתמודד גם הוא על ראשות העיר.

אתמול באירוע השקת הקמפיין של ח”כ אורנה ברביבאי מיש עתיד, על ראשות העיר תל אביב, התבטא לפיד ואמר לגבי רון חולדאי, כי הוא מעריך את חולדאי אך הגיע זמן לשינוי. “אין אדם, מוכשר ככל שיהיה, שיכול לעשות את אותו תפקיד במשך יותר מ-25 שנה באותה רמה ובאותה איכות”, אמר לפיד.

היו מי שראו בדברים אלו גם רמז לבאות בכל הנוגע לחיפה, זאת לאחר שיהב שימש בעבר בתפקיד במשך 15 שנים ובשלוש קדנציות; הראשונה שבהם הייתה בתמיכת טומי לפיד, אחריה בתמיכת קדימה ולאחר מכן בתמיכת כחלון.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

השבוע בBקצרה עם הרב חיים נאה

חיים נאה, בן 68, אב לתשעה וסב ליותר מ-30 נולד בפתח תקווה, למד בישיבת ‘אור ישראל’ ובישיבת ‘חברון’, למד במשך תקופה בביהמ”ד של חב”ד בניו יורק. לאחר נישואיו עבר לחיפה, במשך שנים ארוכות מתעסק בתורת סבו וחוקר ומוציא לאור את כתביו.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן