מסתמן; יש עתיד לא תעמיד מועמד לראשות העיר

פרסום ראשון: מסתמן כי יש עתיד לא תעמיד מועמד מטעמה לראשות העיר, כך שלא יהב ולא מנדי רבינוביץ יהיו מועמדים של המפלגה. עם זאת יהב, כן עשוי ליהנות משיתוף פעולה.

פרסום ראשון, מסתמן כי יאיר לפיד ויש עתיד לא יעמידו מועמד מטעמם לראשות העיר חיפה, זאת לאחר שבמהלך הימים האחרונים שניים מהמתמודדים נפגשו עם לפיד ואף היה תכנון לקבוע בסופ”ש האחרון במי תתמוך המפלגה ובכך יהפוך להיות מועמד מטעמה.

ההחלטה שלא להחליט כבר ביום שישי האחרון, הביאה לתהיות האם תיהיה החלטה בנושא, וממידע שהגיע לאתר 970 מגורם בכיר ב’יש עתיד’ עולה כי כרגע מסתמן שהמפלגה לא תעמיד מועמד מטעמה לראשות העיר, ובכך לא תכנס לשאלת המועמדות של יהב או של מנדי רבינוביץ להתמודד על התפקיד.

לצד זאת, אותו גורם ב’יש עתיד’ אמר לאתר 970 כי נשקלת האפשרות שכן לעשות שיתוף פעולה עם יונה יהב, בכך ש’יש עתיד’ תריץ מפלגתה עם צעירים תושבי העיר, ואלו יחברו ליונה יהב, אולם גם מהלך זה לא נסגר.

הערכה היא כי ב’יש עתיד’ התקשו לתת תמיכה ליהב לאחר קדנציה של 15 שנים, בה בשעה ש’יש עתיד’ ולפיד מתנגדים להמשך שלטונו של רון חולדאי בתל אביב בשל ריבוי השנים שבהן מכהן בתפקיד.

כאן המקום לציין, כי ח”כ אלעזר שטרן ‘מיש עתיד’ שקל להתמודד על ראשות העיר חיפה, אולם החליט לפני כחודש כי הוא מסיר את התמודדותו, ובכך התאפשר למפלגה להחליט האם לתמוך במי מהמועמדים, דבר שעד סופ”ש היה נראה כוודאי, אולם כאמור כעת השתנה הכיוון ומסתמן כי לא תיהיה תמיכה במועמד ספציפי.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן