צילום: התובע

תובע את העירייה בשל נזק ברכבו מחזיר בר

תושב העיר תובע את העירייה לאחר שלטענתו היא מתנערת מאחריות לנזק שגרם חזיר בר שדרדר פח אשפה על רכבו. אתמול הוגשה התביעה בבית המשפט.

תושב שכונת ‘הכרמל הצרפתי’, תובע את העירייה בסכום של יותר מ-8,000 שקלים, לאחר שלטענתו חזיר בר דרדר את פח האשפה על רכבו וגרם לו נזק, והעירייה לדבריו מתנערת מאחריותה.

המקרה המדובר אירע לפני חודש, כאשר בעל הרכב הגיע לחניה של ביתו, ומצא את פח האשפה על רכבו, כשלצידו אשפה רבה וכתוצאה מכך נגרם נזק לפח הרכב שבצדו השמאלי.

לדבריו פח האשפה נמצא בחדרון מאחורי שער ברזל , אולם לקראת מועד פינוי האשפה מגיע עובד העירייה ומזיז את הפח לרחוב בסמוך לרכבים החונים עד שמגיע רכב פינוי האשפה.

לטענת התובע באותו יום בזמן שבין הוצאת הפח לרחוב לבין מועד הגעת רכב הפינוי, הגיע חזיר בר והפך את הפח על רכבו. לדברי התובע האזור המדובר משופע בחזירי בר המשוטטים ומחפשים מזון בפחים זמינים. הדבר גרם לו לפנות בעצמו את האשפה ואת פח האשפה שהיה על רכבו והכל כדי לא לאחר לעבודה.

כאשר התובע פנה לעירייה בנושא, הוא טוען שהיא סירבה להכיר באחריותה לאירוע וטוענת כי לא ניתן היה לעשות דבר במקרה זה, למרות שהאחריות על הוצאת והחזרת הפח למקומו מאחורי שער ברזל היא של עובדי התברואה שבמקרה זה התרשלו בתפקידו, וכתוצאה מכך נגרם נזק. עוד טוען התובע כי באחריותה של העירייה לפעול להרחקת מזיקים ושלא יגיעו חזירי בר למקומות מגורים ויגמרו נזק.

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן