צילום: באדיבות המצלם

אחרי השחתת הרכוש – מפגן תמיכה בערב שבת בח”כ קלנר

אחרי השחתת הרכוש בבית משפחת ח"כ אריאל קלנר ביום חמישי על ידי מפגינים נגד הרפורמה, בערב שבת התאספו המונים להביע בו תמיכה.

מזה מספר שבועות שמגיעים מפגינים להפגין מול בית משפחת קלנר, אולם בשבוע שעבר ביום חמישי, עברה המחאה מצעקות ושלטים, גם לפגיעה ברכוש המשפחה והבניין שבו מתגורר ח”כ אריאל קלנר בנווה שאנן.

חלק מהמפגינים נכנסו אל חדר המדרגות והשחיתו את הרכוש הפרטי, כאשר הדביקו מודעות בתוך הבניין. בעקבות המקרה, פנו עסקנים בקהילה הדתית של נווה שאנן לציבור להגיע ולתמוך בח”כ של הליכוד.

בהודעה שפורסמה לציבור באמצעות קבוצות הוואטסאפ נכתב: “שלום לבני קהילתנו היקרה, כפי שהודענו בבית הכנסת: בערב שבת זה, בשעה 17:45. נפגש בע”ה למפגן תמיכה גדול ומשמעותי בחברנו ח”כ אריאל קלנר. אנו באים להראות את כוחנו ובאים מכח האמונה ותורת ישראל. תלמידי הישיבה והנוער יצטרפו איתנו וכך נהווה דוגמא לכל הארץ, הצלחה תגרום לחיזוק בכלל האומה. זה צו השעה שלא להפקיר את הרחוב.

אל הקריאה הצטרף גם הרב זיני שליט”א, שכתב לכל אנשי קהילתו: “אני פונה אליכם לאור המזימה של כמה ‘איברים אומללים’ שבדורנו (אם להשתמש בלשונו של הרב קוק זצ”ל) הפועלים תחת השפעת ס”א ממש בין אם הם מודעים לכך ובין אם בתמימות אווילית הם פועלים, והם מתכוונים להוסיף עוד ולהפריע לחברנו היקר ח”כ אריאל קלנר בערב שבת זה. לכן אשמח אם כל מי שיכול ושאין הדבר מכביד עליו יתר על המידה ישתתף בתמיכה בח”כ אריאל קלנר מול ביתו. לפחות דבר אחד מובטח, והוא מוזיקה חסידית על אף שלושת השבועות, כי במלחמה ערכית ורוחנית אנו מצויים. ותבא על כולכם ברכה רבה ושבת שלום”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן