החוף השקט. צילום: לדעת

חוצפה: שוב החוף השקט ייסגר לטובת מסיבת נוער

מכל החופים בחיפה, מצאו לנכון לסגור את החוף השקט לטובת מסיבת נוער שתתקיים במקום. תושבים חרדים בעיר: זו לא פעם ראשונה שסוגרים לנו את החוף בגלל מסיבות של ציבור שלא משתמש בחוף זה.

כמו בעבר, כך גם עתה. מסיבת חוף של בני נוער חילוניים מביאה להשבתת החוף השקט ביום שלישי הקרוב, כך שציבור הנשים הדתיות והחרדיות לא יוכלו להגיע אל החוף שיהיה סגור לאורך כל שעות היום. לא זו בלבד, אלא שגם מחר (שני) וגם ביום רביעי, יתבצעו במקום עבודות הקמה ופירוק.

בהודעה שפרסמה רק עתה עיריית חיפה לכתבים, נכתב: “לידיעת ציבור הרוחצים ב”חוף השקט”: ביום שלישי, 11.7, יהיה “החוף השקט” סגור לכניסת קהל במהלך כל שעות היום, בשל מסיבת נוער שתיערך בו במסגרת אירועי “מכבי JCC” המתקיימים בחיפה. כמו כן, בימים שני ורביעי יתקיימו במקום עבודות הקמה ופירוק, בהתאמה, אשר יתבצעו בהשגחת סדרן, שיהיה נוכח במקום”.

המהלך הזה שקורה ולא בפעם הראשונה מביא כבר לתגובות חריפות בקרב הציבור החרדי בעיר. “זו לא פעם ראשונה שהעירייה באה ולוקחת לנו את כבשת הרש הקטנה שיש לנו. יש בחיפה לא מעט חופים ומכל אלו בוחרים לקחת דוקא את החוף השקט? למה?”.

חיים, חרדי תושב שכונת הדר מתקומם: “אילו היה מדובר בפעילות עבור הציבור שלנו, זה גם בלתי נסבל אבל עוד מילא. אבל כאשר לוקחים לנו עבור ציבור אחר, בה בשעה שניתן למצוא מספיק חלופות בעיר, זה משהו שהוא לא מקובל עלינו”.

מ’ תושבת נווה שאנן כועסת גם היא: “בדיוק לפני שנה היה אותו מקרה, ואז הייתי בחוף והחלו להכנס כל מיני גברים בשביל להקים את הבמות. אז זו הייתה חצופה וגם עכשיו”. העירייה עושה זאת כי היא יודעת שאנחנו ציבור שאפשר לרמוס אותו.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן