אלפר, אוזן קפלן. צילום: 970

חברי המועצה החרדים: זה מהלך שנעשה במחשכים

חברי המועצה החרדים יוצאים הבוקר נגד המהלך של עיריית חיפה לסגור את החוף השקט מחר לציבור המתרחצים בשל מסיבת נוער. "מהלך שנעשה במחשכים"

הפרסום אתמול (ראשון) באתר 970, אודות כוונת העירייה לסגור מחר את החוף השקט למתרחצות חרדיות בשל מסיבת נוער חילונית שיקיימו במקום, מצליחה לעורר גללים ותגובות נזעמות.

הבוקר (שני) יוצאים חברי המועצה החרדים החברים בקואליציה נגד המהלך. סגן ראש העיר וממלא מקומה, מיכי אלפר אומר לאתר 970: “הזילזול בציבור החרדי היא מציאות שאנו נאבקים עליה מדי יום. ככל שנהיה חזקים יותר בקלפי נוכל למנוע זאת ביתר שאת”.

חבר מועצת העיר מנחם קפלן, אומר לאתר 970 כי “בעיר חיפה ישנם לא מעט חופים לציבור הכללי. לא יעלה על הדעת שכל פעם שיש איזה מסיבה יסגרו את החוף היחיד הנפרד בעיר המיועד לציבור הדתי והמסורתי”.

קפלן לא מסתפק רק בהודעה זו ודורש מהעירייה למצוא לאלתר מקום חלופי למסיבה המדוברת או לבטלו כליל. “החוף מיועד לתושבי חיפה כולם ולא לציבור מיוחס כזה או אחר , המהלך נעשה במחשכים בלא להתייעץ ובלי להודיע לנציגי הציבור בצורה שאינה תקינה ואנחנו דורשים לבטלה במידית”.

חבר מועצת העיר מטעם שס אורי אוזן, תוקף את המהלך ואומר: “מדובר במהלך שהוא חמור מאוד. במהלך כל הקדנציה נלחמנו והקזנו דם שנה אחרי שנה לפתיחת החוף השקט, אם זה בהסכמים וחוזים אטרקטיבים שנמנעו והוקפאו ע”י הרשות המקומית מסיבות אישיות, תקציבים לשיפוץ ופיתוח החוף למען הציבור הדתי/חרדי בעיר שנה אחר שנה ושידרוג החוף להפליא בסך הכל למי שרוצה לקבל מענה בסיסי של חוף ים כמו כל תושב”.

“לא יתכן שעיריית חיפה תרמוס אותנו בצורה שכזאת ועוד ללא התייעצות, והכל כי זה קל להם לעשות מה שבא להם עם הציבור שלנו. אני מוחה על כך בתוקף”. “וכי חסרים חופים אחרים בעיר לקיים בהם אירועים מסוג כזה?! למה לקחת את כבשת הרש שלנו ולעשות בה כטוב בעניהם”, שואל אוזן.

“אני קורא לממונים בעניין לקחת לתשומת ליבם שהדבר הזה יחזור לכולם כאור חוזר וישפיע על המשך התנהלות הציבור הדתי/חרדי מול הרשות המקומית. אני מבקש מכל הנציגים להתאחד כאחד נגד הדבר הזה, ולא בשביל יום אחד של חוסר פעילות בחוף, אלא בשביל העקרון שאין לעשות בציבור שלנו כטוב בעניהם”.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן