רמתי ירוץ בתמיכת עוצמה יהודית ולא הבית היהודי

בכירים בעוצמה יהודית אמרו לאתר 970 כי לאחר שבחנו את העשייה של רמתי והתרשמו מהעמידה הגאה שלו, הוחלט לתת לו את התמיכה בבחירות הקרובות.

יואב רמתי יקבל בבחירות הקרובות את תמיכתה של ‘עוצמה יהודית’ של ח”כ בן גביר, וירוץ ברשימה בשם ‘חיפה ציונית’ במקום שמה של רשימתו הנוכחית ‘הבית היהודי’.

בימים האחרונים בדקו בעוצמה יהודית את נושא התמיכה בו, והוחלט לתת לו את התמיכה. בעוצמה יהודית אמרו לאתר 970 בשמו של מנכ”ל המפלגה איתיאל ניימן, כי “בחנו את העשייה בחיפה של יואב רמתי, התרשמנו מאוד מהעמידה הגאה שלו בנושא הציונות והיהדות, על המלחמה שלו בכל ענייני הקדושה, ראינו את התמיכה בו מצד הרב זיני, ואנחנו סמוכים ובטוחים שעוצמה יהודית תיהנה מנציג נאמן במועצה של חיפה”.

לפני מספר ימים אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ לאתר 970, כי טרם הוחלט את מי להעמיד בראש הבית היהודי. נדמה כי כעת לאחר חבירתו של רמתי לעוצמה יהודית, מפלגתו של סמוטריץ תתמוך ביוסי הניג לראשות המפלגה.

יואב רמתי אמר לאתר 970 כי “חיפה ציונית הינה, מפלגה שחורטת על דגלה את ערכי הציונות שהקימו את המדינה. ערכים שכוללים יושרה, מקצועיות, אמונה בדרך, הגשמת החלום היהודי בארץ ישראל. מפלגה שפועלת למימוש ערכי הציונות והיהדות. הכבוד הלאומי לצד השבת המסורת וערכי המשפחה.  מפלגה שפועלת בכל עניין במקצועיות, יושרה, ולא תקבל שום שחיתות. אנחנו רוצים להחזיר את העיר לתושבים. זה התפקיד הגדול של הציבור הציוני בכלל והמגזר הציוני דתי בפרט, המשרת בחזית ומסכן את חייו, העובד לפרנסתו בכבוד רב, הלומד תורה בקביעות והשומר הנאמן על ערכי המסורת של עם ישראל. אני קורא לכל מי שמאמין בערכים אלו, להצטרף אלי להחזיר את הצביון היהודי לעיר שלנו. בואו ונהיה שותפים משמעותיים בחיים שלנו!”.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן