צילום: דוברות כב"ה חיפה

הומלס נפגע קשה בשריפה שפרצה במבנה נטוש

דר רחוב שהשתכן בבניין נטוש נפגע באורח קשה מאוד כתוצאה משריפה שפרצה בעקבות מנגל שעשה בתוך המבנה.

דר רחוב (הומלס) נפגע קשה משאיפת עשן, בשריפה שפרצה במבנה נטוש ברחוב הקטר בעיר התחתית. המבנה שהיה נעול, שימש את אותו הומלס בתקופה האחרונה, לשם היה נכנס ממקום צדדי.

מחקירה של כיבוי והצלה  – מחוז חוף, עולה כי האיש ניסה להכין אוכל במנגל בו הייתה אש, וכתוצאה מכך פרצה השריפה ואותו הומלס שאף עשן רב בשל היותו של המבנה סגור.

מפקד המשמרת רשף יוסי כהן סיפר: “הגענו במהירות ובכוחות מתוגברים, התחלנו בכיבוי האש במבנה שנראה נטוש, אך במהלך הפעולות זיהינו את האיש, ככל הנראה חסר בית, חילצנו אותו תחת חום ועשן לגורמי הרפואה שהחלו לטפל בו במקום וקבעו את מצבו כקשה”.

אל המקום הוזנקו גם כונני ארגון הצלה שהגיעו יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, והעניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 עם שאיפת עשן, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים רמב”ם בעיר.

חובש הצלה מוטי ויסבלום שהגיע ראשון למקום סיפר: “כשהגעתי למקום, מצאתי גבר כבן 50 הסובל משאיפת עשן כתוצאה משריפה במבנה נטוש בו שהה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב”ם בעיר”.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן