צילום: דוברות ש"ס חיפה

ש”ס פתחה אמש את קמפיין הבחירות באופן רשמי

אמש (ראשון) התקיים כינוס רבני העיר של הקהילה הספרדית בחיפה, בו נפתח באופן רשמי קמפיין הבחירות של תנועת ש"ס.
אמש (ראשון) התקיים כינוס רבני העיר של הקהילה הספרדית בחיפה, בו נפתח באופן רשמי קמפיין הבחירות של תנועת ש”ס. בכנס נכחו רוב רבני העיר עם גבאי בתי הכנסת ואנשי ציבור פעילים.
את הכנס פתח יו”ר התנועה אורי אוזן בדברי חיזוק לרבני העיר בדבר המערכה הגורלית. אוזן אמר שקמפיין בחירות שנוגע לכלל הציבור מתחילים מראשי הקהל הם רבני העיר ולכן טרם הפצת הקמפיין לציבור הכללי חשוב לו מאד שראשי הקהל יראו וידעו במה מדובר. מה נעשה ומה החזון. הרב אוזן הציג בפני רבני העיר את הסרט היצא על הפעילות ואת חוברת הפעילות של ש”ס חיפה תחת הכותרת חזון ש”ס חיפה בה מפורט הפעילות הרבה שהייתה בעיר לצד החזון של התנועה לקדנציה הקרובה. אוזן הציג בפני רבני העיר את מספר 2 ברשימה משה שטרית שיבח אותו מאד והוסיף שמשה מגיע עם רקע גדול במערכות בחירות לצד ידע נרחב במערכת הבחירות הממוחשבת של ש”ס – הכח רענן שיתן הרבה דחיפה למנף את הפעילות לציבור.
אוזן הדגיש לרבנים שמצידו היה לא ליהיות במקום הזה אילולי גדולי הדור שדחפו ולחצו להמשיך. “אני מבין את גודל השליחות אבל אתם ראשי הקהל צריכים לדעת שאני כאן בשבילכם. זאת לא הצלחה שלי זאת ההצלחה שלכם. אני כאן למענכם ובשבילכם כדי להגדיל את התורה ולתת לכם את האפשרות לפתח את המוסדות בעיר ואת היהדות”.
פנים חדשות הגיעו לכנס. דמויות שמעולם לא השתתפו בכנסים מסוג הזה  דבר שמחזק מאד את סיעת ש”ס בעיר בהצטרפות כוחות חדשים וליכוד כל הקהילות סביב תנועת ש”ס. נשאו דברים הרה”ג יעקב אברג’יל שליט”א הרה”ג שי פרי שליט”א והרה”ג מרדכי בן דוד שליט”א.
הרה”ג יעקב אברגיל הדגיש את מעלת הכנס ואע”פ שהימים הללו ימים של הכנה לייום הדין אבל אין לך דבר יותר גדול מהכנה ליום הדין כאשר יהודי מוסר את עצמו למען כבוד שמים ולהרבות כבדו שמים ובודאי שככל שכח סיעת ש”ס שהיא המייצגת של עולם התורה והיהדות תגדיל את כוחה אין לך קידוש השם גדול מזה.
הרה”ג שי פרי שליט”א נשא בדבריו שאנשים רוצים להיכתב לחיים טובים ולשנה טובה אבל כדי לזכות בזכות הזאת מעבר לקיום התורה והמצוות אם יש תוכניות וחזון למשך השנה בהגדלת כח התורה אז בורא עולם נותן חיים כדי לקיים את החזון ואת הרצון להרבות בכבוד השם בעולם. ואין גוף בעיר שהצליח ועשה יותר מתנועת ש”ס למען כבוד שמים קירוב לבבות ושמירה על המסורת ובבודאי שרושאים חזון של פעילות עתידית על תמיכה וכל פתק בקלפי למען תנועת ש”ס הוא שותף בחזון ושותף בפעילות לזכות לשנה טובה.
בימים הקרובים תנועת ש”ס תוציא את הקמפיין החוצה בשלבים שלבים סביב מועדי חודש תשרי ועד יום הבחירות. בכיר בש”ס אמר אמש: רואים שיש כאן עשיה גדולה, רואים את החשיבה והטקטיקה בקמפיין. לא מפזרים חומרים הכל בשליטה. הכל למען הכלל והציבור בצורה יוצאת מן הכלל. זכינו שסיעת ש”ס חיפה היום נמצאת במקום אחר לגמרי. בימים אלו סיעת ש”ס עובדת על חיבורים על קהלים נוספים שמעולם לא נתנו תמיכה בתנועה מה שיגדיל משמעותי את כח הסיעה לבחירות הקרובות.
צילום: דוברות ש”ס חיפה
מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן