יהב בכנס פעילים. צילום: גביש מדיה

בכנס פעילים יהב קרא לאחדות

בכנס הרמת כוסית לשנה החדשה שערך מטה הבחירות שלו, התחייב יהב להקים "ממשלת אחדות חיפאית", וקרא למתמודדים מולו להפסיק לדרדר את מערכת הבחירות נמוך.

בכנס הרמת כוסית לשנה החדשה שערך מטה הבחירות שלו, התחייב יהב להקים “ממשלת אחדות חיפאית”, וקרא למתמודדים מולו להפסיק לדרדר את מערכת הבחירות נמוך. קהל של מאות אוהדים ותומכים ביונה יהב התאגד ברביעי האחרון להרמת כוסית לשנה החדשה על הגג של “מכללת תלתן” בחיפה. בנאומו באירוע קרא יהב לאחדות חיפאית תחת הכותרת “חיפאים אחים אנחנו!”.

יהב: “דווקא בתקופה המורכבת והמאתגרת הזאת – גם לישראל המדינה שלנו וגם לחיפה העיר האהובה שלנו – אנחנו כאן כדי להביט בתקווה ובאופטימיות אל עבר אתגרי העתיד. “חיפה, כמו ישראל, זקוקה בעת הזאת לאחדות! שבט אחים גם יחד. נקים בחיפה מודל של ממשלת אחדות חיפאית שנהייה גאים בה”.

על הכוח המניע אותו אמר יהב: “חיפה היא אהבת חיי. על אהבת חיים לא מוותרים, את חיפה לא עוזבים גם כשקשה. ועכשיו תקופה קשה לחיפה וגם למדינה. אנחנו זקוקים כעת למנה גדושה של אופטימיות ותקווה. אני שב לראשות עיריית חיפה בכדי להשיב את שמחת החיים”.

יהב הדגיש את משימותיו הראשונות והחשובות עם שובו לתפקידו כראש העיר: להוציא את החזירים מהעיר. לבנות מערכת חינוך מתקדמת. הבנייה והפיתוח יחזרו לעיר. לנקות את העיר ולדאוג ליופיה. להשיב את הסדר והביטחון לרחובות

יהב: “חיפה תשוב להיות עיר שמחה ותוססת. אעשה זאת באחריות משום שאני מנהיג אחראי, אעשה זאת בניסיון משום שאני מנהיג מנוסה. אעשה זאת באהבה משום שאני פטריוט חיפאי”. לקול תשואות האוהדים יהב שב וקרא “חיפאים אחים אנחנו – חיפאים אחים אנחנו!”.

בתוך כך יהב התייחס לניסיונות גורמים פוליטיים לדרדר את מערכת הבחירות להכפשות והפצת פייק ניוז. “אנחנו בעיצומה של מערכת הבחירות הגורלית ביותר בתולדות העיר. יש כאלה המנסים להוריד אותנו נמוך. זה מצער – כך לא מתנהגים בחיפה. אנחנו מובילים מערכת בחירות בדיוק בדרך בה נוביל את העיר: בדרך של טוב משותף. באופן נקי ואחראי.

“בשעות האחרונות פורסמו מסמכים רפואיים מפוברקים ושקריים ברשתות החברתיות. זו חציית קו אדום – כל מי שעשה זאת, יצטרך לתת את הדין ואת מלוא חומרת הדין. אלו שעשו זאת – אין לכם מקום בחיפה” יהב ביקש מכל התומכים שלו ש”לא להיגרר לשפה נמוכה, לקמפיין ביבים – אנחנו ננצח בדרכנו וננצח בגדול. אני אכנס לתפקידי ב-31.10 ואתחיל לפעול מיד לחזרתה של חיפה להיות בירת הצפון”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן