לייזר נחמן. צילום: 970

פרסום ראשון: לייזר נחמן יוצב במקום השני של אגו”י

אגו"י תגיש מחר את רשימתה להתמודדות על מועצת העיר, ובמקום השני יוצב נציג חסידות בעלזא לייזר נחמן. באם יצליח להכנס, הוא יבצע רוטציה עם נציג צאנז.

41 ימים לבחירות, והיום נפתחה הגשת רשימת מועמדים והצעות למועמדות לראשות הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ, כמחר יהיה היום השני והאחרון בו ניתן להגיש.

במפלגות החרדיות טרם הגישו את הרשימות, והדבר יקרה מחר, אולם כבר עתה אנחנו יכולים לפרסם כי באגו”י יוצב במקום השני נציג חסידות בעלזא, לייזר נחמן.

את המקום הראשון תופס אבריימי שטרן, נציג סערט ויז’ניץ, זאת לאחר שנים רבות שבהן במקום הראשון הוצב אריה בליטנטל, שהחליט הפעם שלא להתמודד. כבר בבחירות הקודמות את המקום השני של אגו”י קיבל מנדי פישר, אולם בשל מיעוט קולות לא הצליחה המפלגה לקבל שני מנדטים, כך שרק בליטנטל נכנס למועצה.

הפעם מקווים באגו”י להצליח להכניס שני מנדטים, ולאחר דיונים שנערכו במהלך השבועות האחרונים, הוחלט כי לייזר נחמן, מנכ”ל מוסדות בעלזא בעיר, הוא האדם הראוי ביותר, הן בשל גודלה של חסידות בעלזא, והן בשל אישיותו והידידות שבה נמצא עם כלל הציבור החרדי בעיר.

בנוסף, הוחלט כי אם אכן אגודת ישראל תכניס שני מנדטים, במחצית הקדנציה יתפטר נחמן מחברותו במועצה לטובת הנציג השלישי, שיהיה מטעם חסידות צאנז, כאשר מי שנבחר לייצג את צאנז הוא חיים שלמה לוי. בהמשך הרשימה הוצבו במקום הרביעי נציג ויז’ניץ, ואת המקום החמישי תופס נציג ‘כלל חסידים’.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן