החלטות אופרטיביות בעקבות המפגש עם מנהלי המוסדות

מנהלי מוסדות ועסקנים שהגיעו הערב (ראשון) למפגש שיזמה ראש העיר, שמעו סקירה אודות המצב, ובעקבות המפגשה התקבלו מספר החלטות אופרטיביות ובכללן כיצד לעדכן את מנהלי המוסדות.

כינוס מיוחד של מנהלי מוסדות ועסקנים בציבור החרדי, נערך הערב (ראשון) במתנס הדר שברחוב ירושלים, על מנת לייעל את הקשר ולתת מענה לדברים הנצרכים בעת הלחימה ובמצבי חרום.

בכינוס המיוחד שנערך ביוזמתה של ראש העיר עינת קליש, נכחו חברי מועצת העיר אריה בליטנטל מאגו”י ואורי אוזן מש”ס, וכן הנציג המיועד של אגו”י אבריימי שטרן.

בפתח דבריה ביקשה ראש העיר לדעת מה חסר לציבור עם דגש למנהלי המוסדות. את הערות ששמעה היא רשמה וניסתה לתת מענה לחלק מהדברים כבר בתוך כדי אירוע. כך למשל הוחלט לחבר את מנהלי המוסדות למייל ייחודי שייתן מידע בכל ערב, לאחר הערכת מצב יומית של פיקוד העורף. היא גם סיפר על כמות המקלטים שהושמשו בעיר בשבועיים האחרונים, ואמרה שמדובר בקרוב ל-60 מקלטים שסודרו.

לנוכחים הוסבר כי העיר מחולקת לחמישה חבלים על ידי פיקוד העורף, ולעיתים יכולים להיות שינויים בין החבלים השונים מבחינת ההגדרה של פיקוד העורף. כמו כן הוחלט על הקמת מענה קולי וקו ייעוד שיאפשר להתעדכן בכל עת בשינויים שיהיו בנוגע לעיר בנושא רמת ההגדרה של פיקוד העורף.

באירוע לקחו חלק גם איהב רוחנא קצין אג”מ במשטרה וכן קצין הביטחון של העירייה יאיר זילברמן, שנתנו סקירה על נושא הביטחון האישי. הם סיפרו על מערך הניידות שתוגבר ושקיים כיום בעיר לצד השיטור העירוני, כך שהדבר מאפשר לתת מענה לכל קריאה בפרק זמן קצר מאוד. קצין האג”מ אף הדגיש את שיתוף הפעולה הפורה שיש עם העירייה, דבר שמאפשר להביא ביטחון רב יותר לעיר, כשבכלל הפעולות גם אי אפשרת כניסה לגורמים שונים מבחוץ שעשויים להצית אירועים ולהביא להפרת הסדר הציבורי.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן