צילום: דוברות המשטרה

נעצרו שני חשודים שריססו כתובות נאצה בעיר

הוארך מעצרם של שניים שריססו כתובות תמיכה בעזה ודברים נוספים על קירות העיר. לאחר פעולות חקירה מאומצמות הצליחו לאתר את השניים שריססו.

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שני) את מעצרם של תושב חיפה המתגורר בשדרות בן גוריון בעיר ותושבת סכנין, בחשד כי ריססו כתובות נאצה ותמיכה בטרור בערבית, במספר מקמות ציבוריים בעיר.

ראשיתה של החקירה אתמול, לאחר שאותרו כתובות גרפיטי נאצה ותמיכה בטרור על הקירות של מבנים ציבוריים ועמודים בעיר. חוקרי משטרת חיפה פתחו בחקירה אינטנסיבית הכוללת שימוש באמצעים מתקדמים והצליחו לאתר את זהותם של החשודים תושב חיפה ותושבת סחנין בשנות ה-20 לחייהם, לאחר שנצפו במצלמות האבטחה מרססים את הכתובות ונמלטים.

שני החשודים נעצרו לחקירה אתמול (ראשון) בבוקר, במהלכה הכחישו את המיוחס להם, וניסו לתרץ מדוע היו באותה עת באזורים המדוברים.

במהלך הדיון להארכת מעצרם טען נציג המשטרה כי יש ראיות נגד החשודית, ויש זיהוי שלהם. עוד נטען כי ישנן מספר פעולות לביצוע החקירה. שופט בית המשפט קבע כי קיים חשד סביר שקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו, בכך שיש זיהוי בעל עוצמה הנדרשת להארכת מעצר ראשונה.

לדברי השופט חלק מהדברים שנכתבו על הקירות מביעים הזדהות עם עזה, אך אין במעשה עבירה כשלעצמו. מנגד, יש כיתובים שבהחלט יכולים לענות על העבירה שעניינה התנהגות שעלולה להפר את שלום הציבור, וייתכן ויש גם בכתובות דברים שיכולים לעלות לכדי הסתה. בעקבות כך החליט השופט להאריך את מעצרם של השניים.

 

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן