קאשבק חיפאי: יוזמה חדשה של עיריית חיפה לסיוע לעסקים

עיריית חיפה תעמיד קרן ייעודית של 10 מיליון שקלים לטובת הפרוייקט. בכל רכישה בבית העסק ייצבר ללקוח סכום כספי שבו ניתן יהיה לבצע רכישות בבתי העסק שבמאגר זאת כסיוע נוסף לעסקים שנפגעו מהשלכות מגיפת הקורונה

מינהלת 2030 של עיריית חיפה מקדמת מהלך נוסף לסיוע לעסקים קטנים שנפגעו בתקופת משבר הקורונה

במסגרת המהלך החדש, יוקם מנגנון להחזר כספי (“קאשבק”) בשיתוף עם חברות האשראי, במטרה לעודד צריכה מקומית מעסקים חיפאיים

בימים אלה יוצא לדרך מהלך ראשוני וחדשני, אותו יזמה מינהלת 2030 של עיריית חיפה, אשר נועד לסייע לעסקים הקטנים הפועלים בעיר להרחיב את פעילותם העסקית.

במסגרת זו, תקים העירייה, בשיתוף עם “החברה הכלכלית חיפה”, קרן ייעודית במסגרת של 10 מיליון שקלים, אשר תתמוך בפרוייקט ותעמוד לרשות עסקים מקומיים, אשר הוגדרו כזכאים לקבלת סיוע על-ידי הממשלה.

רכישה באחד מהעסקים הקיימים במאגר תביא לצבירת כסף בסל אשר ייפתח לאחר צבירת סכום שנקבע מראש ואשר ימומן על-ידי קרן הפעילות. הסכום שנצבר יוכל לשמש את הקונה לביצוע רכישות נוספות בעסקים הקיימים במאגר.

היוזמה להחלת המהלך החדש נובעת מהעובדה, כי עיריית חיפה מודעת לפגיעה הקשה אותה חוו רבים מהעסקים הקטנים והבינוניים בעיר במהלך תקופת משבר הקורונה, באופן כזה אשר הקשתה על חלקם להמשיך את פעילותם.

בשל כך, פעלה עיריית חיפה עד כה במגוון דרכים ונקטה אמצעים שונים, על מנת לסייע לאותם עסקים לשרוד את תקופת המשבר. כך למשל השיקה העירייה פורטל מקוון המאפשר לבעלי העסקים לקבל את כל המידע הדרוש להם ולמצות את זכויותיהם בתקופת משבר הקורונה, כמו כן העניקה העירייה פטור מתשלום ארנונה לעסקים למשך שלושה חודשים והעניקה סיוע בהוצאת היתרים זמניים. כעת כאמור מצטרפת לפעילות זו גם הקמת הקרן החדשה.

 

צילום אילוסטרציה: יח”צ

מרחבי האתר
דילוג לתוכן