צילום: 970

צפו באלוף בריק: רקטות ייפלו על תשתיות מים וחשמל

האלוף יצחק בריק, השתתף אמש (ראשון) בכנס בחירות של יעקב בורובסקי, והזהיר כי במלחמה מול חיזבאללה ייפלו רקטות מדוייקות על תשתיות מים וחשמל.

 

אמש (ראשון) נערך כנס ביטחון בחיפה בסימן מלחמת חרבות ברזל, כשברקע גם החשש מפני התלקחות למחלמה באזור הצפון. האירוע נערך במסגרת קמפיין הבחירות של יעקב בורובסקי, והוא נערך במרכז קריגר בעיר.

באירוע התקיים פאנל של נציבים בדימוס ובראשם ניצב בדימוס יעקב בורובסקי שהיה מפקד המחוז הצפוני, וכיום מתמודד על ראשות העיר חיפה.

אל הפאנל הביא בורובסקי את עמיתיו מהמשטרה והשב”כ, בהם: יהודה סלומון שהיה סגן מפקד המחוז הצפוני, ניצב בדימוס יוסי חמו שהי המפקד תחנת חיפה, ניצב משנה בדימוס משה כהן שגם הוא פיקד על תחנת חיפה, ניצב משנה בדימוס חיים רחמים, מאגף מודיעין וחקירות, וראש שב”כ צפון לשעבר.

עוד קודם לקיומו של הפאנל נשא דברים האלוף במילואים יצחק בריק, שדיבר על אפשרות למלחמה מול חיזבאללה. הוא סיפר כי בתחילת המלחמה הרמטכל ושר הביטחון המליצו לראש הממשלה לתקוף את החיזבאללה במקביל לתקיפה בחמאס, והוא דיבר עם נתניהו והזהיר מפני מהלך שכזה. לדבריו: “אייזנקוט נלחם כמו אריה כדי שלא תתבצע פעולה שכזו. מהלך כזה זה בעצם משמעות של מלחמה אזורית, שכוללת אלפי טילים ביום, ואני שואל איפה שיקול הדעת פה? איך יכול להיות שהרמטכ”ל ושר היבטחון רוצים להכנס במקביל למלחמה מול חיזבאללה?”

“היה כאן נס שלא פתחו במלחמה על חיזבאללה במקביל לחמאס, כי אז היינו פוגשים אותם עד חיפה, בכל היישובים ובכל המחנות. לא הייתה הגנה בגבול. הם היו רצים, אך בניגוד למה שקרה עם חמאס זה היה מלווה אותם באלפי טילים מדוייקים וכטב”מים, וזה כבר עולם אחר. רקטות היו נופלות על תשתיות מים וחשמל, על בסיסי יבשה ועל ביססי חיל האוויר. זה היה מביא למלחמה בחמש זירות, וביניהם מול חיזבאללה, האיראנים והסורים, יו”ש, בתוך ישראל ובעזה”.

באירוע נכחו מאות אנשים שבין היתר הציגו מספר שאלות לאלוף במילואים בריק. באירוע עצמו נרשמו פעילים ליום הבחירות שהתגייסו לפעול למען בחירתו של בורובסקי לראשות העיר.

צילומים: 970

מרחבי האתר
חדשות חיפה

השבוע בBקצרה עם הרב חיים נאה

חיים נאה, בן 68, אב לתשעה וסב ליותר מ-30 נולד בפתח תקווה, למד בישיבת ‘אור ישראל’ ובישיבת ‘חברון’, למד במשך תקופה בביהמ”ד של חב”ד בניו יורק. לאחר נישואיו עבר לחיפה, במשך שנים ארוכות מתעסק בתורת סבו וחוקר ומוציא לאור את כתביו.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן