נתנאל-יעקב-אלקובי הי"ד.

הותר לפרסום: סא״ל במיל’ נתנאל יעקב אלקובי הי”ד

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי סא״ל במיל׳ נתנאל יעקב אלקובי הי"ד מחיפה (קריית שמואל) הוא אחד משלושת החיילים שנהרגו אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. הלווייתו היום.

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום שמו של סא״ל (מיל׳) נתנאל יעקב אלקובי הי”ד, בן 36, מחיפה, מפקד גדוד 630, חטיבה דרומית, שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה, יחד עם שניים נוספים מהגדוד שלו. השלושה נהרגו מפיצוץ מטען כשנכנסו לתוך מבנה ממולכד. שני לוחמים נוספים נפצעו באורח קשה ועוד מספר פצועים באורח קל שפונו לטיפול קבלת טיפול רפואי.

אלקובי התגורר בשכונת קריית שמואל, שם גידל את חמשת ילדיו. הוא עבד במלון בטבריה, ורעייתו עובדת במרכז הרפואי רמב”ם. הקהילה בקריית שמואל קיבלה את הידיעה הקשה כבר אמש, והשמועה התפשטה בכל רחבי הקריה.

הלוויתו תיערך היום בשעה 13:00, בבית העלמין הצבאי בחיפה. והמשפחה תשב שבעה ברחוב בר אילן 9,  בקרית שמואל.

במרכז הרפואי רמב”ם אמרו הבוקר כי קיבלו אתמול שתי בשורות איוב.  אחרי הידיעה על נפילתו בעזה של רס”ל עדי אלדור ז”ל , לוחם מגלן, בן ונכד לרופאי רמב”ם, ובעוד אנו מחבקים את משפחתו ומשתתפים באבלם, התבשרנו בערב על נפילתו של *סא”ל נתי אלקובי ז”ל, מג”ד גדוד 630 שנפל גם הוא בעזה, מותיר מאחוריו את שרית, רעייתו, עובדת ותיקה ברמב”ם ו 5 ילדים צעירים. סא”ל אלקובי ז”ל גם היה בנה של מרים ז”ל, אחות בכירה – אחראית חדרי ניתוח ברמב”ם , שפרשה לפנסיה ונפטרה לפני מספר חודשים.

פרופ מיקי הלברטל, מנהל רמב”ם: “רמב”ם כמרכז על רפואי בצפון מטפל מזה עשרות שנים בנפגעי מלחמות ישראל ופעולות איבה, והנה השכול מכה במשפחות של עובדים יקרים לנו. זה מצב שאי אפשר להתרגל אליו, אך אנו נמשיך לחבק ולסייע למשפחות הנופלים ולתפקד למרות הכאב בראש מורם”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן