עציוני ושטרן. צילום: 970

חשיפה: אגו”י בדרך לחתום על תמיכה בעציוני לראשות העיר

אגודת ישראל בדרך לתמיכה בדוד עציוני לראשות העיר, כך עולה מידע שהגיע לאתר 970. חתימה ככל הנראה צפויה כבר מחר (חמישי). אתמול שס חתמה על הסכם מול עציוני.

סיעת שס בחיפה חתמה אמש (שלישי), הסכם קואליציוני עם סיעת ‘הבית שלנו’ בראשות דוד עציוני, ומחר צפויה חתימה נוספת, הפעם של אגו”י.

דבר החתימה בין שס ועציוני נחשף עוד קודם זמנו, שכן הצדדים תכננו לחשוף את דבר החתימה רק ביום ראשון, אולם השמועה עשתה לה כנפיים מה שגם הביא לפרסום הדבר.

כעת אנו חושפים כי לא רק שס בדרך לחתום עם עציוני, אלא גם אגו”י. ההסכם בין הצדדים אמנם לא פורסם, אך על פי החוק הוא יצטרך להתפרסם. מהמידע שהגיע לאתר 970, הוברר כי הובטחו לשס תפקידים אם וכאשר עציוני ייבחר לראשות העיר, דבר שככל הנראה צפוי גם מול אגו”י.

לצד החלטה זו של רבני שס, התקבלה גם החלטה נוספת על ידי הרבנים להוביל למקסימום קולות חרדיים ולמצות את הפוטנציאל באמצעות הסכם עודפים, דבר שפורסם כאן הערב, על הסכם עודפים בין שס ואגודת ישראל.

ניסינו לקבל את תגובתו של אבריימי שטרן, אולם עד מועד פרסום הידיעה טרם קיבלנו. דוד עציוני אמר לאתר 970: “אני מנסה לייצר כמה שיותר חיבורים פוליטיים ואשמח שכל מפלגה בחיפה תתמוך בי. לגבי הסכמים כל הסכם שיהיה אפרסם אותו על פי כל דין”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן