צילום: דובורת כב"ה חיפה

תאונה קשה בכרמל – פצועה אנוש מרכז שעלה על מדרכה

הולכת רגל כבת 60 נפצעה אנוש בכרמל, שעה שרכב עלה על המדרכה ופגע בה. כוחות רפואה פינו אותה לבית החולים.

הולכת רגל נפצעה אנוש בכרמל, שעה שרכב עלה על המדרכה ופגע בה. ממד”א נמסר כי בשעה 21:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב כרמל, על נהג רכב שככל הנראה איבד שליטה, עלה על המדרכה ופגע בהולכת רגל ונבלם בבית קפה ריק מאנשים ברחוב קדימה בכרמל. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח רמב”ם אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד”א עומר יהושע סיפר: “ראינו את הרכב שהיה על המדרכה עם פגיעות פח בחלקו הקדמי, על המדרכה שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה. מיד התחלנו בביצוע טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבוע לקרש גב והנשמה ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד”א”.

אל המקום הוזנקו גם לוחמי אש שפעלו במקום לייצוב שני כלי הרכב וניתוק מקורות אנרגיה לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים בה נפגעה הולכת רגל בזמן טיול עם כלבה בכיכר בין רחובות קלר, קדימה, לוטוס וולפון שבמרכז הכרמל בחיפה.

גורמי הרפואה שפינו את האישה קבעו שמצבה אנוש, כמוכן פונתה נהגת מאחד הרכבים כשמצבה מוגדר קל.

במקום התאונה גם נגרם נזק לרכוש עירוני וכעת כל הגורמים פועלים על מנת לסיים את הארוע ולפנות את הכיכר להמשך תנועה.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

השבוע בBקצרה עם הרב חיים נאה

חיים נאה, בן 68, אב לתשעה וסב ליותר מ-30 נולד בפתח תקווה, למד בישיבת ‘אור ישראל’ ובישיבת ‘חברון’, למד במשך תקופה בביהמ”ד של חב”ד בניו יורק. לאחר נישואיו עבר לחיפה, במשך שנים ארוכות מתעסק בתורת סבו וחוקר ומוציא לאור את כתביו.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן