בורובסקי ועציוני. צילום: 970

מסתמן: פיצול בקהילה החרדית בתמיכה לראשות העיר

אם עד לפני ימים בודדים היה נראה כי דוד עציוני עומד לקבל תמיכה גורפת מהקהילה החרדית בעיר, הנה כעת נראה כי מסתמן פיצול בינו לבין בורובסקי.

בשבוע שעבר חתמו בשס על תמיכה בדוד עציוני לראשות העיר, ובהמשך גם נציג אגו”י, אבריימי שטרן הודיע על תמיכה בעציוני, אולם כעת מתברר כי מסתמן פיצול קולות בין עציוני לבין בורובסקי, וכי מספר קהילות בציבור החרדי עשויים לתת את קולם דווקא ליעקב בורובסקי.

בקהילה הליטאית טרם הכריזו מי המועמד מטעמם לראשות העיר, אולם כפי מה שמסתמן כעת, הכיוון הוא דווקא לבחור בבורובסקי ובמידה וכך יוחלט יעשו מאמצים עילאיים לבחירתו של בורובסקי לראשות העיר.

לא רק בקהילה הליטאית צפויים לתת תמיכתם לבורובסקי, אלא גם בתוך הקהילה החסידית מסתמן פיצול שקט. מהמידע שהגיע לאתר 970, עולה כי ביממה האחרונה מתקיימים מגעים שקטים בין אנשי בורובסקי לבין קהילה חסידית גדולה בחיפה, ולא מן הנמנע כי התמיכה בו תיהיה שקטה מבלי לייצר כותרות מיותרות, כאשר גם ישנם מגעים עם קהילות נוספות.

כאן המקום לציין כי גם בפעם הקודמת מרבית הציבור החרדי בעיר הצביע לעינת קליש, בניגוד לקהילת סערט ויז’ניץ ותומכי שס שהביעו תמיכה ביונה יהב.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן