אביהו האן ויונה יהב. צילום: 970

הירוקים מציגים תמיכה ראשונה ביונה יהב

אביהו האן ומפלגתו 'הירוקים' מציגים הערב תמיכה ראשונה ביונה יהב לראשות העיר. השניים כינסו הצהרה בה הודיעו על שיתוף הפעולה.

יו”ר מפלגת הירוקים אביהו האן, שהתמודד על ראשות העיר וקיבל 9.5%, הודיע הערב כי הוא נותן את תמיכתו ליונה יהב בסיבוב השני. בהצהרה שנתן הערב הוא אמר כי נכנס מתחת לאלונקה, לא לפני שידע שהוא יהיה שותף מלא ובכיר בקבלת ההחלטות בעיר.

“זהו ערב חשוב לחיפה, מפני שנאחנו מצילים את חיפה. אנחנו מייצגים את החבירה הזו לאור תוצאות הבחירות וההבנה שעל פי הסביבו הראשון הציבור רוצה את יונה יהב כראש עיריית חיפה. אבל הציבור גם נתן לי את הכוח האלקטורלי, כי רצה אותי לצד יונה יהב במנהיגות של העיר הזו”.

בדבריו תקף את עציוני ואמר כי “הוא חסר ניסיון, חסר בשלנות ומונהג על ידי אינטרסים – ולא אינטרסים של העיר, וכי הוא לא יכול להנהיג את העיר הזו בעת מלחמה שנמצאת בפתח. אנחנו צריכים אנשים עם ניסיון לאירועים שהם בפתחנו, והם אירועים קשים שאמורים להיות”.

יונה יהב נשא אף הוא דברים ואמר כי “היום מתחיל השינוי. היום, זה התיקון הגדול שחיפה כה זקוקה לו. זה חיבור טבעי וערכי כדי שחיפה תישאר חופשית וליברלית. זה לא צחוק המילים האלה יש להם מהות מאוד מאוד עמוקה מול הקיצוניות המאיימת על חיפה, אנחנו ניהיה התקווה”.

“בעוד 11 יום יקבע עתידה של העיר האם היא תמשיך להיות העיר היפה, הליברלית, החופשיה והסובלנית, שכולנו מכירים ואוהבים או לעיר אלימה, קיצונית, וחשוכה כפי שראינו יש מי שרוצה בכך במערכת הבחירות. חווינו זאת על בשרנו, אותם גורמים פוליטיים לא ראויים להיקרא חיפאים”.

התמיכה הכנה שלך וחברי רשימתך בי ובדרכי היא מעשה מעורר השראה, השותפות הפטיריוטית ביננו ובין הסיעות שלנו, היא בשורה אמיתית לציבור החיפאי, אחרי חמש שנים קשות שבהן עירנו האהובה חיפה הלכה לאחור, נחזיר לחיפאים את העיר האהובה שלנו מתפקדת ושוקקת חיים. אני גאה שיש לי שותף כמוך בהנהגת העיר”.

יהב אמר בדבריו כי זהו החיבור הראשון ובימים הקרובים נעדכן על חיבורים נוספים שנמצאים בצנרת. “היינו על סף ניצחון בסיבוב הראשון והיו חסרים לנו פחות מארבעה אחוזים, ובסיבוב השני אנו ורצים להגיע לניצחון מוחץ וחד משמעי. חזרתי כדי לנצח ולנצח בגדול”.

 

 

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן