שמשון עידו ויונה יהב. צילום: גביש מדיה

שניים מרשימת בורובסקי הודיעו על תמיכה ביהב

בורובסקי אמנם הודיע על תמיכה בעציוני, אך זה לא הפריע לשניים מרשימתו שלא נכנסו למועצה להביע תמיכה ביהב, ביניהם שמשון עידו שכיהן כסגן ראש העיר.

שניים מתוך חברי רשימתו של בורובסקי, הודיעו על תמיכה במועמדותו של יונה יהב לראשות העיר. השניים: שמשון עידו שכיהן כסגן ראש העיר בקדנציה האחרונה, חבר לבורובסקי לקראת הבחירות הנוכחיות אולם לא הצליח להכנס למועצת העיר. כמוהו גם עידו מורג שחבר למפלגתו של בורובסקי הודיע על תמיכתו ביהב.

שמשון עידו אמר כי הגיע למסקנה שרק יונה יהב מתאים לנהל את העיר, ובמיוחד בתקופה המאתגרת הזאת שחיפה עוברת. “אחרי חמש שנים לא טובות ועל רקע הסכנה הביטחונית חיפה צריכה את יונה יהב שהוא מנהיג חיפאי אחראי ומנוסה”.

מורג: “אני תומך ביונה יהב כי ראשות העיר זה לא משחק ילדים ולא תחרות כוכב נולד. ראינו מה קרה לחיפה ב-2018. אני בטוח שיונה יהב והצוות שלו ידעו להחזיר את העיר למסלול הנכון ויאחדו את כל המגזרים בעיר לטובת עשייה משותפת למען העיר והתושבים”.

יונה יהב אמר בתגובה כי הוא   שמח על הבעת האמון של שמשון עידו ושל עידו מורג בממשלת האחדות החיפאית בראשותי. נדע לעבוד יחד למען חיפה. מנתונים שיש בידינו, רוב מוחלט של מצביעי בורובסקי בסיבוב הראשון תומך בנו בסיבוב השני. אני קורא לכל החיפאים שרוצים להבטיח את עתידה של חיפה, ולאפשר לכל הכוחות הטובים שגייסנו לפעול למענם, לצאת לקלפי ביום ראשון ולבחור בי. חייבים להצביע ולבסס את חיפה כבירת הצפון”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן