סיעת חד”ש: נשקול צעדנו בימים הקרובים

סיעת חד"ש מגיבה בצהרים (שלישי) לראשונה להחלטת ראש העיר יהב שלא למנות את זעתרה לסגן ראש עיר: "נשקול צעדנו בימים הקרובים".

סיעת חד”ש הגיבה בצהרים (שלישי) לראשונה להחלטתו מאמש של ראש העיר יהב, שלא למנות את זעתרה לתפקיד סגן ראש העיר.

בהודעה שהוציא רג’א זעתרה נכתב: “כפי שהבטחנו לבוחרינו, נמשיך לפעול למען שוויון מהותי ולמען ייצוג הולם של הציבור הערבי בחיפה במערכת העירונית בכל הדרגים, ולפי ההסכמים עם ראש העיר מר יונה יהב. הסיעה תשקול את צעדיה ותודיע עליהם בימים הקרובים”.

מההודעה לא ניתן להבין האם חד”ש תיקח חלק בקואליציה או שמא תחליט לשמש כאופוזיציה, אולם ניתן להבין כי תפקיד הסגנות איננו הדבר העיקרי והבלעדי שבגינו ייכנסו או לא ייכנסו לקואליציה, שאם כן היה, סביר שהיינו רואים תגובה שונה.

גורמים במערכת הפוליטית המקומית אומרים כי תפקיד יו”ר ועדת מועצה לעניני החברה הערבית שקיבלה הסיעה, נראה כעוד סעיף קואליציוני, אולם הוא טומן בחובו הרבה מאוד, ובפרט כאשר בהסכם הקואליציני סוכם כי “עבודת הוועדה תסתייע במינהלת עירונית מתאימה” אותה הגדירו כ’מינהלת השוויון’, שככל הנראה תתוקצב בלא מעט כסף.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן