אביו של סולמון טקה. צילום: 970

אביו של סולמון: אין שופט שיעשה צדק

אביו של סולמון טקה התייחס מחוץ לבית המשפט להחלטת השופט: "אל תשלו את עצמכם, אין משטרה שתשמור עליכם ואין שופט שיעשה משפט צדק, תשמרו אתם על עצמכם".

אביו של סולמון טקה אמר כי: “אנחנו צריכים להיאבק מול הממשלה, אנחנו אלו שנהרגנו, אנחנו אלו שנפגענו. איך שוטר במרחק של 30 מטר מהילדים, לבוש על אזרחי, יורה בנער כי שאל לזהותו”.

“ידענו ולא ציפינו מהמשפט הזה. אל תשלו את עצמכם, אין משטרה שתשמור עליכם ואין שופט שיעשה משפט צדק, תשמרו אתם על עצמכם. שוטר יכול להיתקל בכם, מישהו מקורב אליו יכול לאתגר אתכם ואתם צריכים לשמור על עצמכם שתחזרו בשלום הבייתה”.

בדבריו הודה לכל מי שהיה במאבק: “כל מי שכאן וכל מי שהיה איתנו לאורך כל הדרך, וכן מי שנפגע בגללנו וסולק מהעבודה בגלל זה, אתם שכאן ואתם בבית שתדעו, יש צעיר שנכנס לכלא בגלל שחשדו וחשבו שהוא התכוון להצית רכב משטרה, אבל זה שהרג צעיר בן 18 יצא היום זכאי”.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

השבוע בBקצרה עם הרב חיים נאה

חיים נאה, בן 68, אב לתשעה וסב ליותר מ-30 נולד בפתח תקווה, למד בישיבת ‘אור ישראל’ ובישיבת ‘חברון’, למד במשך תקופה בביהמ”ד של חב”ד בניו יורק. לאחר נישואיו עבר לחיפה, במשך שנים ארוכות מתעסק בתורת סבו וחוקר ומוציא לאור את כתביו.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן