בן שושן (מימי) ובן דיין. צילום: 970

סכסוך בליכוד: בן דיין דורש להכריז על היו”ר כפורש

סכסוך בסיעת הליכוד במועצת העיר חיפה. אלי בן דיין, דורש להכריז על יו"ר הסיעה בן שושן כפורש, זאת לאחר הצבעתו אתמול בעד מינוי הסגנים לראש העיר.

חבר מועצת העיר מטעם הליכוד אלי בן דיין, פנה היום לראש העיר יונה יהב, וביקש ממנו לראות ביו”ר הליכוד, יניב בן שושן, כמי שפרש מסיעת הליכוד.

במכתבו כותב בן דיין כי אתמול בישיבת מועצת העיר, התקיימה בין היתר הצבעה על מינוי סגני ראש העיר, ובן שושן הצביע בעד, מבלי שקיבל את אישור רוב חברי הסיעה, ומבלי שהתקיים כלל דיון בסיעת הליכוד במועצת העיר.

“לכן עליך להכריז על בן שושן כפורש מסיעת הליכוד”. בן דיין כותב לראש העיר כי “עוד להפני שהתקיים הדיון, הודעתי מראש למר בן שושן וליועצת המשפטית של העירייה, על עמדתי – כי אני מתנגד להצעה למינוי סגני ראש עיר, וכי לא התקלב כל החלטה בסיעה במועצה בעניין וגםלא ניתן אישור תנועת הליכוד, וכי במידה ובן שושן יבחר שלא לקיים את הוראות החוק, הרי שיש לראות אותו כמי ש’פרש’.”

“עשיתי זאת לשם הזהירות וההגינות, על מנת שמר בן שושן ככל שאיננו בקיא בחוק יהיה בידע ברור של ההשלכות להצבעתו בעניין הסגגנים. משבחר באופן מודע להצסיע בעד, ללא קבלת אישור רוב חברי הסיעה, הוא בחר בכך לפרוש מהסיעה, ולכן יש חובה על ידך לענות לבקשתי זאת ולהכריז עליו כמי שפרש מסיעת הליכוד”.

עד מועד פרסום הידיעה לא התקבלה תגובתו של בן שושן.

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן