יונה יהב. צילום: 970

צפו: יהב קורא לתושבים להחזיר את הטלפונים הקווים

חשש ממלחמה. ראש העיר סיפר כי לא ישן בלילה בשל מה ששומע ממערכת הביטחון, וקרא לתושבים להחזיר את הטלפונים הקווים לבתים. בנוסף אמר: "ההנחות שאני שומע, הן קשות מאוד, והם מסומנים לחודשים: אפריל, מאי, יוני".

ראש העיר יונה יהב, בקריאה דרמטית לתושבי העיר:  “התקינו טלפונים קוויים בבתיכם”. יהב שפתח את ישיבת המועצה שלא מן המניין שנערכה הערב (ראשון), אמר לחברי המועצה כי ההנחות של כוחות הביטחון לא נותנות לו לישון בלילה, אולם מכיוון שהדברים שנאמרים במועצה מצוטטים, אז אין בכוונתו להגיד מה הם. “אני כן אגיד כאן, שההנחות הן קשות מאוד, והם מסומנים לחודשים: אפריל, מאי, יוני, שהם כאן ממש מעבר לדלת”.

בנוגע לטלפונים הקווים, יהב אמר כי הוא החליט לפנות לתושבי העיר ולבקש מהם להחזיר את הטלפונים הקווים. “זה מאוד חשוב ואני מבקש שכל אחד יעזור לשכנים. לי למשל יש ארבעה קווים. אני משוכנע שיהיו בעיות ונצטרך לטלפונים הקווים. מה שאני מבקש בפנייה הזו, שיהיה טלפון קווי גם בממ”ד ובמקלט. אני מבקש לשמוע שידברו איתי לגבי הקהילה החרדית כי זה שונה לגמרי לגבי הטלפונים הכשרים”.

יהב נגע בנקודה נוספת הנוגעת לביטחון התושבים, וזה חוסר משמעת בכל הנוגע לחניות ליד הבתים. “אני רואה גם חוסר משמעת בכל הקשור לחניות, מחנים רכבים לאורכם של הכבישים, שאם ח”ו נצטרך לפנות תושבים, נתקל בבעיות קשות שיובילו לנפגעים בנפש. אני ראש העיר היחיד בארץ שפינה 60 אלף תושבים בשריפה השניה ללא נפגעים נפש. בשלב מסויים אני אפעיל את הפקחים כדי לחלק דו”חות”.

בהמשך התייחס ראש העיר בדבריו לסכנה הקיימת בשכונות הכלואות, להן יציאה וכניסה אחת בלבד ואמר כי העירייה תפעל לגיוס הכספים הנדרשים לסלילת כבישי גישה נוספים שיאפשרו כניסה ויציאה נוספת משכונות העיר.

הוא גם סיפר כי החליט להוסיף פסיכולוגים לקו 106

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן