כלב. תמונת אילוסטרציה. צילום: לדעת

העירייה הגישה כתבי אישום נגד בעלי כלבים

העירייה הגישה כתבי אישום נגד בעלי כלבים ששחררו את כלביהם ללא רצועה במקום ציבורי. במקרה אחר הוגש כתב אישום נגד בעלי כלב שלא חוסן נגד כלבת.

עיריית חיפה הגישה באחרונה כתבי אישום נגד מספר בעלי כלבים בעיר, זאת לאחר שבין היתר החזיקו בכלביהם כשהם ללא רצועה, ובמקרים אחרים בשל אי חיסון נגד כלבת או אי החזקת רשיון כדין.

האירועים שהתרחשו במספר מקומות בעיר, הובאו לפני בית המשפט לעניינים מקומיים, לשם הוגשו כתבי האישום.

כך למשל באחד מכתבי האישום מואשם תושב העיר כי הסתובב לפני שלושה חודשים עם כלבו מגזע מעורב בשעות הערב וזאת מבלי שיכול היה לשלוט בו באמצעות רצועה. “מעשיו המתוארים ביצע הנאשם עבירה של החזקת כלב ברשות הרבים כשהוא אינו קשור ברצועה לאדם המסוגל לשלוט בו”.

במקרה אחר הוגש כתב אישום נגד תושבת העיר שהסתובבה עם כלב מגזע פומרנאין בשעות בוקר בסמוך לביתה, ואז הוברר כי הוא לא חוסן נגד כלבת. בכתב האישום הואשמה בסעיף של החזקת כלב ללא חיסון לכלבת.

לאתר 970 נודע כי מקרים נוספים של דו”חות הוטלו על בעלי כלבים שאינם קשורים, ובכלל זה גם בגן בנימין שם ישנה גינה מיוחדת לשחרור כלבים, אולם בעל כלב נתפס כשהוא מחוץ לאותו מתחם כשהוא משחרר את כלבו.

כאן המקום לציין כי מספר אירועים התרחשו לפני מספר חודשים בעיר, בהן נשכו ותקפו כלבים עוברי אורח ובכלל זה שני אירועים שעליהם דיווחנו שהתרחשו בשכונה החרדית בהדר.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן