מקום מושבה של סאלי עבד במועצת העיר. צילום: 970

חברת קואליציה בחיפה: אני חברת מועצה פלסטינית גאה

סאלי עבד, חברת קואליציה, ומי שקיבלה את תפקיד יו"ר דירקטוריון מוזיאוני חיפה, אך לפני כשבועיים, מגדירה את עצמה כ'חברת מועצה פלסטינית גאה'.

סאלי עבד, חברת קואליציה, ומי שקיבלה את תפקיד יו”ר דירקטוריון מוזיאוני חיפה, אך לפני כשבועיים, מגדירה את עצמה כ’חברת מועצה פלסטינית גאה’.

את הדברים כתבה חברת המועצה של חיפה בפוסט ב’אינסטגרם’, וזאת בתגובה למכירת התרמה שצפוייה להתקיים היום (חמישי) עבור תושבי עזה.

את הפוסט פתחה במשפט הבא: “בואו נתחיל מהשורה התחתונה: אם אתם בעד הרעבה של ילדים, תגידו את זה בישירות. אם מה שמפריע לכם זה שאכפת לנו מילדים פלסטינים, מורעבים באזור מלחמה ובלי קורת גג מעל הראש, תגידו את זה ישירות”.

בהמשך היא כותבת “אנחנו יודעים כולנו שכ-14 אלף ילדים נהרגו בעזה מאז שהחלה הלחימה באוקטובר. אנחנו יודעים שעזה חרבה והתנאים שם בלתי מותאמים למחיה, על כן לתרום לילדים בעזה, זה אחד הדברים החשובים שאדם יכול לעשות כרגע”, כותבת אותה חברת מועצה.

בהמשך היא כותבת נגד ארגוני הימין שקוראים לפיטוריה ממועצת חיפה, ומוסיפה: “מעניינת אותם ההילה שהם חושבים שהם זוכים בה כשהם תוקפים חברת מועצה פלסטינית גאה”. “אני לא יודעת אם מדובר בחוסר ביטחון שמתלווה בדרך כלל לגבריות רעילה או שמדובר בחוסר ביטחון משום שנציגיהם בממשלה כל כך כושלים ועלובים”.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן