מכבי פתחה במבצע חיסונים במתחם ייחודי של ‘התחסן וסע’

מכבי מחוז צפון פתחה במבצע חיסונים במתחם ייחודי של 'התחסן וסע'. אל המקום הגיע הגר"י ברנדייס שליט"א, רב קהילת חיי תורה ברכסים וממורי ההוראה בצפון.

מכבי שירותי בריאות מחוז הצפון פתחו בחיפה את מתחם ‘התחסן וסע’ הייחודי מסוגו בארץ. המתחם הייחודי של מכבי, מאפשר קבלת חיסונים מהירה באמצעות מודל חדשני של התחסן וסע.

מדובר ביוזמה פורצת דרך שתקל על חברי מכבי לקבל את החיסונים בזמינות וביעילות  ללא התקהלות מיותרת ובשמירה על בריאות החברים. הודות לשיתוף פעולה בין מכבי שירותי בריאות ומתחם ‘סמי עופר’ שברח’ פנחס ואברהם רוטנברג 2 בחיפה, יתחסנו הבאים למקום במתחם התחסן וסע.

עם פתיחת המתחם הגיע למקום הגר”י ברנדייס שליט”א רב קהילת חיי תורה ברכסים כדי להתחסן, בדבריו הודה להנהלת מחוז הצפון על ההערכות המיוחדת למען הציבור. את הרב ליוו הנהלת המחוז, וכן מתאמי קשרי הקהילה ר’ אליעזר רוזנברג, ר’ ניר קריאף ור’ הלל רובינשטיין.

ראש מחוז הצפון של מכבי, ד”ר גלית קאופמן: “גייסנו צוות עובדים רחב שייתן מענה לבאים להתחסן במקום. מתחם החיסונים המיוחד והייחודי “התחסן וסע” שהקמנו, נותן מענה יצירתי במיוחד לחברים הרבים שיבואו להתחסן מכל האזור. אני קוראת לחברים מעיל גיל 60 להזמין תור ולהגיע להתחסן במקום, ללא התקהלות מיותרת”.

כאמור, החיסונים לחברים מגיל 60 בזימון תור מראש,  כאשר מכבי תספק את המענה היעיל ביותר בהתאם להנחיות משרד הבריאות. עם התרחבות הצורך במתן חיסונים לשכבות נוספות באוכלוסייה, במכבי ערוכים להרחיב את שעות הפעילות ומספר האחיות המחסנות.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן