המטופלת : גאיה הלביאה

אורחת לא שיגרתית בבית החולים. הלביאה גאיה הגיעה לבית החולים לבצע צילום c.t.

עובדי מחלקת ההדמיה של בית החולים העירוני “בני ציון” בחיפה זכו אמש למחזה לא שגרתי, כאשר אל המחלקה הובאה בשעות הערב גאיה – לביאה מבוגרת כבת 17 מגן החיות העירוני בעיר.

מזה כחודש סובלת גאיה מנפיחות בחלקו השמאלי של פניה. לאחר בדיקה, שערך הצוות הרפואי של גן החיות בגאיה בהרדמה מלאה, נראה היה כי מדובר בדלקת חניכיים חריפה שנבעה מריקבון באחת משיניה הטוחנות. אולם לאחר שכל הטיפולים התרופתיים שקיבלה לא הועילו ולא הצליחו לשפר את מצבה, החליט הווטרינר הראשי של גן החיות, ד”ר בועז לנדרמן, להעבירה לבית החולים העירוני בעיר, לביצוע בדיקת C.T בראשה.

ד”ר בועז לנדרמן: “מדובר במבצע מורכב, שהצריך שינוע מכונת הרדמה, בלון גז וצוות מטפל. בנוסף, לאורך כל משך הבדיקה הייתה גאיה מחוברת למוניטור, לצורך השגחה. תוצאות הבדיקה, אותה ביצענו היום, ילמדו אותנו בצורה ברורה יותר על מצבה הרפואי של גאיה ועל פיהן נוכל לקבל החלטה על אופן המשך הטיפול הטוב ביותר עבורה”.

 

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן