הכל בגלל מסמר קטן – מיכי נתקע בבני ברק

סגן ראש העיר מיכי אלפר, נתקע אמש (מוצש"ק) בבני ברק, ידידים הגיעו לעזרתו ותוך דקות יצא לדרכו.

סגן ראש העיר מיכי אלפר, נתקע אמש (מוצש”ק) עם רכבו ברחוב אמרי ברוך בבני ברק, זאת לאחר שגילה כי האוויר באחד הגלגלים ירד לגמרי.

השעה הייתה אחת וחצי בלילה, ואלפר לא אמר נואש ברצונו לחזור לחיפה, הוא הזעיק את מתנדבי ‘ידידים’ שתוך 3 דקות מרגע הקריאה כבר היו שם לצד רכבו וערכו בדיקה שהתבררה כמסמר שננעץ בגלגל ושגרם לירידת האוויר.

בחלוף שתי דקות נוספות הגלגל הרזרבי כבר החליף את הגלגל המפונצ’ר, ומיכי יצא חזרה לדרכו לחיפה. אלי בן שבת, מתנדב בארגון ידידים שפעל לעזרתו של אלפר אמר לאתר 970 כי עם קבלת הקריאה תוך 3 דקות ההינו במקום ובשניות החלפנו את הגלגל ומיכי הודה לנו והמשיך לדרכו בשלום.

מאור חיים ביטון, מנהל מחוז צפון בידידים: “אנחנו שמחים לעזור ולסייע בעיר חיפה כמו בכל הארץ. מחוז צפון מונה מאות אלפי תושבים במרחבים השונים בכל חלקי צפון הארץ והוא מתפרס על פני שטח גדול המהווה אזור אסטרטגי חשוב. אנחנו פה עבור כל אזרח ואזרח, בכל זמן ובכל מקום על מפת המחוז, בכדי לסייע במקצועיות ובזמינות. גם בחיפה אנו מראים את פניה היפות של ישראל”.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

חולה חצבת שהה במרכז הרפואי לין

משרד הבריאות מודיע על חולה בחצבת באזור חיפה שחזר מחו”ל ושהה במקומות הבאים: מוקד לילה לרפואה דחופה במרכז רפואי ׳לין׳, שירותי בריאות כללית בחיפה, ביום שישי 26.04.2024 בין השעות 19:00 עד 23:00.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן