הכירו את פרויקט גלבוע 8 בשכונת זיו חיפה

דירות 6 חדרים חדשות ואיכותיות למשפחות גדולות בשכונת זיו ונווה שאנן - הכירו את פרויקט גלבוע 8 בשכונת זיו חיפה.

רחוב גלבוע היוקרתי בשכונת זיו המתפתחת בחיפה, הינו בין הרחובות המבוקשים ביותר, הודות לשילוב בין סביבה שקטה וירוקה ורחובות עירוניים. פרויקט תמ”א 38 שיחל בקרוב, מבטיח דירות 6 חדרים חדשות ומרווחות בסטנדרט יוקרתי, המשתלבות היטב בשכונה הוותיקה. 

2 דקות הליכה ממרכז זיו התוסס, נמצא פרויקט “גלבוע 8”. פרויקט חדש ומתבקש למשפחות גדולות שלא רוצות להתפשר על דירות מרווחות ומפנקות. עקב מחסור בקרקע פנויה, מעטות ההזדמנויות למגורים בפרויקט חדש בשכונת זיו. אחד הבניינים האחרונים שזכו להיכלל בתמ”א הוא ברחוב גלבוע 8, שם התקבל היתר לבניית בניין בן 6 קומות ובו 11 דירות בלבד.

את הפרויקט יזמו חברת א.ג.כוכב בע”מ, הבונה כבר 25 שנה פרויקטים יוקרתיים ובוטיקים בכרמל. זו פעם ראשונה שהחברה החליטה לבנות גם בנווה שאנן, לנוכח הרחוב הירוק והמבוקש והפוטנציאל לחווית מגורים ייחודית ממש כמו באזור הכרמל.

לדברי היזמים הפרויקט ברחוב גלבוע הוא הזדמנות של ממש לבעלי משפחות בחיפה ולמשפרי דיור. מספיק להגיע פעם אחת להתרשמות כדי להבין את איכות המגורים, הקרבה הגיאוגרפית לכל מה שטוב באזור, הרחוב השקט והסביבה הירוקה. לדברי היזמים, “רוכשי הפרויקט יהנו מדירות פרימיום עם מרפסות ענקיות ואיכות בניה ברמה הגבוהה ביותר”.

הנחה מיוחדת משמעותית לרוכשי 2 הדירות הראשונות

פרויקט יוקרה, בלי לוותר על הקסם של שכונת זיו. קרוב למרכז העניינים.

שכונת זיו מתאפיינת ברחובות מסחר עירוניים ושוקקים, שלום עליכם וטרומפלדור, אך גם ברחובות קטנים ושקטים בדיוק כמו זה של רחוב גלבוע ובסביבה פסטורלית. גני שעשועים רבים, מוסדות לימוד וגני ילדים נמצאים במרחק הליכה מהרחוב, בתי קפה ומסעדות  סופרמרקטים ועוד. אך בעיקר –  אווירה שקטה ונעימה מאפיינת את אזור זה.

אחד היזמים מחברת א.ג.כוכב מסכם “אם יכולתי לתאר את הפרויקט ב-3 מילים אז הייתי אומר “ליהנות מכל העולמות”. גם רחוב שקט, ירוק ואינטימי, אך במרחק הליכה מהטכניון, ממסעדות ואזור שוקק חיים שכיף לבלות בו”.

לפרטים ויצירת קשר ניתן לפנות בטלפון לחברת א.ג.כוכב: 072-3317-438

או להיכנס לאתר: https://kohav-nadlan.co.il

מרחבי האתר
דילוג לתוכן